Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Save the date: Nazomerweekend 2025 op 29-31 augustus - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Save the date: Nazomerweekend 2025 op 29-31 augustus

GPX voor 40, 60, 80 en 120 km worden binnen enkele dagen naar de deelnemers gemaild.
Bert van Sprang schreef:
ma 31 mar, 2025 17:05
Overigens ben ik in het verleden weleens op deze camping geweest, hebben zij ruimte voor 100 Wereldfietsers?
een beetje vertrouwen Bert. En ja deze keer moet jij ver reizen, andere keren anderen. Wees blij dat iemand bereid is dit allemaal te organiseren.
Zijn er nog Wereldfietsers die vrijdag al een route gaan fietsen vanaf een bepaald station naar Gaastmeer?
Ik overweeg om een route vanuit Leeuwarden te fietsen langs Franeker, Bolsward en Sneek.
Zal ook een beetje van het weer afhangen.
Stef Lapien schreef:
di 26 aug, 2025 22:33
Zijn er nog Wereldfietsers die vrijdag al een route gaan fietsen vanaf een bepaald station naar Gaastmeer?
Ik overweeg om een route vanuit Leeuwarden te fietsen langs Franeker, Bolsward en Sneek.
Zal ook een beetje van het weer afhangen.
Dag Stef,
Ik ben er nog niet uit. Heel eerlijk het ligt ook aan het weer, hoe wel de verwachtingen steeds gunstiger lijken. Ik kom vanuit Arnhem en het zou kunnen zijn dat ik via Heerenveen aan kom rijden. Maar ik heb ook nog steeds de gedachte misschien wel het hele traject te fietsen. Dromen mag toch wel.
Groet Ger
Hoi,
Ik fiets morgen vanaf Apeldoorn, via NTKC in Dronten naar Gaastmeer.
Betty
wat was het een fijn weekeinde. Paul en anderen die hielpen nogmaals dank.
De plek was heel fijn, het weer goed, het eten top, de tocht ook afwisselend en leuke mensen.
Is de deelnemerslijst nog ergens in te zien?

Groet,
Vlady
Dank voor de goede organisatie, het was een geslaagd weekend! En het weer deed ook lekker mee. Ik heb een aantal foto's gemaakt, die zijn hierrrrr te vinden.

P.S. Vlady, deelnemerslijst was een paar dagen voor aanvang verstuurd, check de mail die je op 2025-08-28 09:17 ontvangen hebt.
Wat een leuk weekend is het geweest. Dank voor de organisatie en iedereen die deelnam voor de fijne sfeer.
Ik fietste heen vanuit Arnhem, Apeldoorn, Zwolle en kampeerde met mijn maat bij camping Zwartsluis en fietsten samen naar In Gouden Plakje.
De terugweg via Lemmer, Emmeloord, Ketelbrug en kampeerden in het mooie Elburg op een evenzo mooie camping. Van daaruit ging het via Nunspeet, Uddel, Harskamp, Otterlo en naar Arnhem via een klein colletje. Maar ik ging zonder bagage die dag ook nog naar een adres in de buurt van Zetten.
Al met al tegen de 500 km gereden dit lange weekend. Ik kan dit alleen tegen wereldfietsers zeggen. Alle andere mensen klapperen vol verbazing met hun oren. Daarom ben ik weer lid geworden ;-)
Fijn jullie reacties te lezen, met plezier georganiseerd. Op naar nieuwe fietstochten 🚴‍♂️😀
Hallo,

Mijn dank aan de organisatie en betrokken vrijwilligers.
Weer eens een andere omgeving, leuke camping (zwemwater!), leuke mensen, mooie omgeving, lekker eten.
Het weer viel gelukkig erg mee. Helemaal top!

Groet,
Sander
Leuk te lezen Sander, bedank, Paul
Ik zie geen foto's