Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Save the date: Nazomerweekend 2025 op 29-31 augustus - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Save the date: Nazomerweekend 2025 op 29-31 augustus

GPX voor 40, 60, 80 en 120 km worden binnen enkele dagen naar de deelnemers gemaild.
Bert van Sprang schreef:
ma 31 mar, 2025 17:05
Overigens ben ik in het verleden weleens op deze camping geweest, hebben zij ruimte voor 100 Wereldfietsers?
een beetje vertrouwen Bert. En ja deze keer moet jij ver reizen, andere keren anderen. Wees blij dat iemand bereid is dit allemaal te organiseren.
Zijn er nog Wereldfietsers die vrijdag al een route gaan fietsen vanaf een bepaald station naar Gaastmeer?
Ik overweeg om een route vanuit Leeuwarden te fietsen langs Franeker, Bolsward en Sneek.
Zal ook een beetje van het weer afhangen.
Stef Lapien schreef:
di 26 aug, 2025 22:33
Zijn er nog Wereldfietsers die vrijdag al een route gaan fietsen vanaf een bepaald station naar Gaastmeer?
Ik overweeg om een route vanuit Leeuwarden te fietsen langs Franeker, Bolsward en Sneek.
Zal ook een beetje van het weer afhangen.
Dag Stef,
Ik ben er nog niet uit. Heel eerlijk het ligt ook aan het weer, hoe wel de verwachtingen steeds gunstiger lijken. Ik kom vanuit Arnhem en het zou kunnen zijn dat ik via Heerenveen aan kom rijden. Maar ik heb ook nog steeds de gedachte misschien wel het hele traject te fietsen. Dromen mag toch wel.
Groet Ger
Hoi,
Ik fiets morgen vanaf Apeldoorn, via NTKC in Dronten naar Gaastmeer.
Betty