Ik mis de likeknop.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat vind je van Frans de Fietser. Heeft veel gemaakt, lekker simpel en boeiend genoeg.
Ik ben wel blij met de beelden. Of anderen het ook leuk vinden? Ja, geen idee maar ik vind het leuk om de klimmen en afdalingen en sommige delen van etappes op film te hebben. Ik wil sowieso proberen een normaal lange en een korte edit te maken van de beelden. Vervolgens ook de foto's erin stoppen en dan heb ik als het goed is een mooie vakantiefilmShorttrack schreef: ↑ma 01 sep, 2025 16:29Nog even een kleine opmerking over een gopro. (sorry ik weet dat je al iets gelijkaardigs gekocht heb). Een gopro (actioncam) is eigenlijk zeer beperkt in zijn functies. Zoals de naam al zegt is het een actioncam. Online zie je fantastisch geweldige actie filmpjes als voorbeeld van wat je met zo'n actioncam kunt doen. Maar als al die actie weg valt valt in mijn ogen de functie van zo'n actioncam ook redelijk weg.
De brede hoek van filmen zorgt ervoor dat je weinig details kunt filmen. Zoomen is al geen optie (wat niet perse nodig is). Maar altijd in zo'n brede hoek filmen wordt je na een tijdje ook wat simpel van. Ik heb er zelf ervaring mee omdat ik afgestuurd ben als cameraman.
Wat ik wel zou aanraden is om ook een harnas te kopen of een adapter om hem op je borst of helm te kunnen bevestigen. Dan komt de actioncam ook wat meer tot zijn recht. Zeker bij de afdalingen of de wat uitdagendere stukken is het ineens een stuk leuker om naar te kijken als je je eigen bewegingen Kunt zien van je armen en fiets.
Als je hem op je helm monteert kun je ook wat rondkijken en zelfs je medefietsers filmen.