Additionally, paste this code immediately after the opening tag: welke stuurtas geschikt voor bikeline gids? - Forum Wereldfietser

welke stuurtas geschikt voor bikeline gids?

We gaan straks een rondje fietsen met zo'n fijn blauw bikeline gidsje. G jr. krijgt die dan weer op z'n stuur en wij rijden er achteraan.

Nou hebben we eerder voor dat doel een Vaude stuurtasje geregeld maar daarvan zijn de naden intussen uit elkaar gevallen.

Het is dus tijd voor een andere stuurtas.

Mijn vraag is: welke stuurtassen (met transparant vak of zoiets) zijn mooi geschikt voor het rechthoekig formaat van de bikeline gidsjes?

Mag een traditionele stuurtas zijn, ik sta ook open voor meer bikepacking (maar dan dus wel geschikt), meer retro, klein groot maakt niet uit, prijs ook niet. wat zou sowieso passen en geschikt zijn?
Jouw Vaude stuurtas
Naden loslaten
Is mij ook overkomen na 4 jaar en 9 maanden
Vaude geeft 5 jaar garantie dus ik had geluk
Heeft wel een tijdje geduurd….. en kreeg een nieuwe … voor mij geen keus… et is weer een Vaude
Wat wil je ik doe hetdaar voorlopig mee, de volgende een Ortlieb …

Succes
Grandonneur schreef:
ma 11 aug, 2025 18:07
Mijn vraag is: welke stuurtassen (met transparant vak of zoiets) zijn mooi geschikt voor het rechthoekig formaat van de bikeline gidsjes?
Ik ken het formaat van die boekjes niet. Ik wil mijn Ortlieb-kaartentas wel even voor je nameten, maar zo te zien hebben ze inmiddels nieuwe en ik weet niet wat dat scheelt met de mijne, de nieuwe oogt een fractie breder.

Groetjes,

Carl
Als je het kaartvak van een Ortlieb stuurtas dubbel vouwt dan pas een Bikeline gidsje er prima in.