Wat gebruiken jullie om alle mooie plekken vast te leggen? Zelf heb ik best wel een hekel aan onnodig stoppen en dan maak je dus eigenlijk te weinig foto's. Ik wil dat een beetje ondervangen door bijvoorbeeld een GoPro (of zoiets) op de fiets te monteren en dan af en toe aan te zetten. Maar ja of dat nu dé oplossing is?
Ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken. Ik kan overigens echt wel eens een keer stoppen hoor maar niet aan de lopende band.
Hebben jullie dan ook een selfiestick (bestaan die nog?) of tripod bij?
Vorige reis deed ik alle foto's met de smartphone maken, toen gebruikte ik de smartphone ook als GPS dus dan pak je die ook minder snel dan nu. Ben dus ook nog niet helemaal zeker, maar wil vooral mooie foto's kunnen maken.
Ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken. Ik kan overigens echt wel eens een keer stoppen hoor maar niet aan de lopende band.
Hebben jullie dan ook een selfiestick (bestaan die nog?) of tripod bij?
Vorige reis deed ik alle foto's met de smartphone maken, toen gebruikte ik de smartphone ook als GPS dus dan pak je die ook minder snel dan nu. Ben dus ook nog niet helemaal zeker, maar wil vooral mooie foto's kunnen maken.