Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinksterweekend voor berggeiten 2025 7-10 juni - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pinksterweekend voor berggeiten 2025 7-10 juni

Inmiddels hebben zich 20 berggeiten ingeschreven. Ik heb even met de campings overlegt en het is geen probleem als er nog meer berggeiten meewillen. Dus wie nog mee wil kan zich tot en met komend weekend bij mij melden.
In voorbereiding op de Pinkstertocht eens aan het kijken hoe goed ik 's ochtends met het ov op vertreklocatie kan komen. Valt dan toch weer tegen, zelfs vanuit het midden van het land. Als er geen vertragingen zijn moet het met de vroegste verbinding op de minuut passen. Inclusief het stukje fietsen vanaf station Landgraaf tot de camping.

Benieuwd naar de plannen van de anderen. Kom je 's ochtends of de dag ervoor? En hoe.
Het lijkt wel of er iets met de dienstregeling is geschoven. Volgens mij was het eerst iets ruimer. Maar nog even gecheckt: vanaf alle intercity-stations van NL is het in principe mogelijk om 9:38 in Heerlen aan te komen. Van daar is het nog 6,5 km naar de camping en het begin van de route. Ik hoor graag wie er s-morgens nog met de trein komt! Inmiddels hebben alle deelnemers gedetailleerde informatie ontvangen. Ik ga deze week de route nog in dagetappes opknippen en voor dag 2 en 3 nog alternatieve routes met iets minder hoogtemeters toevoegen. Ook ben ik aan het onderzoeken of we op de laatste camping gezamenlijk kunnen barbecueën. ps De weersvoorspellingen zijn goed en je kunt nog mee!
Nou ja, ik kom dus met de trein Bert. Ik had mijn reis overigens tot Landgraaf gepland, dus dat kan het aantal opties beperken.

Nu kijkend naar Heerlen, dat is ook een optie. Scheelt wat keren overstappen. Ik ben daar (Heerlen) om 9.41. Eerder dan dat lukt alleen met de nachttrein. Dus ik gok dat ik iets later dan 10u zal gaan aanhaken.
Met de stoptrein ben je er om 9:38, maar ik zou ook mooi blijven zitten.
Ja, die had ik maar even genegeerd.
Bert van Sprang schreef:
ma 26 mei, 2025 10:58
.... Maar nog even gecheckt: vanaf alle intercity-stations van NL is het in principe mogelijk om 9:38 in Heerlen aan te komen...
Eerste IC vanuit Groningen Europapark op zaterdag 7 juni: 05:39.
Aankomst Heerlen: 10:08.

Denk dat ik vrijdag 6 maar vertrek.
Vanaf Groningen ook nog vervangend vervoer.
Dat vervangend vervoer is alleen maar tussen Hoofdstation en Europapark, zo’n 2 kilometer. Prima op de fiets te doen :D
Verwacht je nog veel aanpassingen te doen aan de route Bert? Ik had de gpx gedownload en in Komoot gezet om te splitsen en in mijn Garmin te laden, zodat ik die makkelijk kan gebruiken. Nu zie ik dat je nog aanpassingen hebt gedaan een paar dagen terug. Ik kan helaas op ridewithgps niet zien wat de aanpassing is.
... dubbel ...
Jarno schreef:
zo 01 jun, 2025 20:28
Verwacht je nog veel aanpassingen te doen aan de route Bert? Ik had de gpx gedownload en in Komoot gezet om te splitsen en in mijn Garmin te laden, zodat ik die makkelijk kan gebruiken. Nu zie ik dat je nog aanpassingen hebt gedaan een paar dagen terug. Ik kan helaas op ridewithgps niet zien wat de aanpassing is.
Als je in RidewithGPS klikt op de naam van Bert zie je routes per dag met alternatieven.
Thanks, had ik nog niet gezien.
Net laatste update gestuurd, met de routes gesplitst per dag. De wijzigingen zijn minimaal, soms zie ik als ik heel ver inzoom dat een stukje van de route er dubbel inzit, dat haal ik er dan uit.
De deelnemers aan de Pinkstertocht staan voor een leuke uitdaging: vrijdag in het hele land geen treinen! Wellicht zijn er nog forumleden die vrijdagmiddag cq -avond nog met de auto langs Heerlen komen en wellicht iemand mee kunnen nemen?