Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tweedaagse fiets- en kampeertocht op 24 en 25 mei - Forum Wereldfietser

Tweedaagse fiets- en kampeertocht op 24 en 25 mei

Wie gaat er mee fietsen en kamperen het weekend van 24 & 25 mei? Ik denk aan een route van 2x max 70 km, maar de fanatiekeling kan er natuurlijk een extra lus aanknopen. Voorlopig plan is vertrek op zaterdag rond 10 u vanaf station Baarn en om vanaf daar de Utrechtse Heuvelrug te doorkruisen, maar ik sta ook open voor andere bestemmingen. Overnachting op een Natuurkampeerterrein of vergelijkbare camping.

Leuk als je meegaat en meedenkt!
Stuur me een berichtje.
Anne Marthe
🚲⛺☀️

* vrijdagmiddag starten is ook een optie
* bij veel regen verplaats ik het weekend
Ooh ja, en enthousiaste reacties zijn altijd fijn om een idee te krijgen van de animo.
AMP schreef:
za 10 mei, 2025 21:04
Ben nog aan het ontdekken hier 😬
Hoe verwijder ik dit berichtje?
Dat kun je niet zelf. Je kunt wel de tekst aanpassen in bijv "dubbel", "overbodig", "per ongeluk".
Ook kun je de beheerders vragen (middels klikken op button met "!") het bericht te verwijderen.
AMP schreef:
zo 11 mei, 2025 08:32
Ooh ja, en enthousiaste reacties zijn altijd fijn om een idee te krijgen van de animo.
Leuk dat je dit doet. Ik kan dan alleen niet.
Voor mij zou het wel handig zijn als je in de buurt van een treinstation vertrekt.
Ik weet niet of je al reacties hebt gehad. Maar waarschijnlijk krijg je meer reacties als je een concreet plan neerlegt waarop eventuele geinterreseerden nog wel invloed kunnen hebben. En Lage Vuursche ligt toch al op de Utrechtse Heuvelrug oftewel waar wil je 70 km naar toe fietsen? En wil je vooral knooppunten volgen of ook wel van de gebaande wegen af?
Hey Bert, ik heb gisteren besloten om dat weekend te gaan fietsen. Als iemand, of meerdere mensen, het leuk vinden om mee te gaan: gezellig! Een concreet plan is er nog niet, maar wel wat enthousiaste reacties en ideeën, dus dat komt vast goed!
Hi Anne Marthe, mooi initiatief, veel plezier alvastt!!! Monique
Leuk, ik ga mee. Ik kan evt de vrijdag ook.
Leuk dat je meegaat @Vivian! We gaan er een mooi weekend van maken 😃
Ik stuur je een PBtje.

En dankjewel @Monique 🙏🏼