Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Excuus, ik zie het inderdaad. Uit het krantenartikel maakte ik op dat het voor het gehele gebied gold. Niet goed gelezenGrandonneur schreef: ↑wo 23 apr, 2025 16:49Dat hangt er vanaf, het gebied is vrij toegankelijk. Voor toegang tot een molen of museum moet je wel wat betalen, dat spreekt voor zich.
Ik heb het krantenartikel er nog eens bij gepakt, er staat: "De voorgestelde entreeprijs bedraagt 17,50 euro en is gebaseerd op een onafhankelijk onderzoek. Om de ticketverkoop effectief te maken, zullen wegen en paden in het gebied aan de openbaarheid worden onttrokken. Hierdoor wordt de Zaanse Schans niet langer vrij toegankelijk, zoals nu het geval is." Het moet 2026 in gaan.WillemT schreef: ↑wo 23 apr, 2025 16:55Excuus, ik zie het inderdaad. Uit het krantenartikel maakte ik op dat het voor het gehele gebied gold. Niet goed gelezenGrandonneur schreef: ↑wo 23 apr, 2025 16:49Dat hangt er vanaf, het gebied is vrij toegankelijk. Voor toegang tot een molen of museum moet je wel wat betalen, dat spreekt voor zich..