Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bijzondere redenering, bijna Trumpiaans, zou ik zeggen.
Hoewel de discussie over óf en hoe verzekeren weinig meer met de GART te maken heeft, heb ik toch zin in weerwoord op hierboven. Zo onzinnig is mijn tweede zin niet!
Thanks. Ik hoop begin mei te beginnen aan een C2C vanuit New York en vanaf D.C. een behoorlijk deel van de GART te pakken. Grootste afwijking is van Xenia tot Omaha, daar heb ik de route van de Bike Non Stop US gepland staan (geïnspireerd op de YouTube video's van Matt Ryder). Daarnaast ga ik wat eerder naar het noorden om de Mickelson Trail mee te pakken.Overigens heeft ACA een route getekend door Wyoming en Montana, het grote missende stuk, waar ik ook een fors deel van mee hoop te pakken.math schreef: ↑zo 19 jan, 2025 21:56Ik heb deze route vrijwel in zijn geheel gefietst. Zie mijn blog op Crazy Guy.
Je fijne is dat je dat helemaal niet hoeft te weten, uit te zoeken of te regelen.
Mocht je het overwegen: fyi die blauwe route is grotendeels de TransAm; vanaf Muddy Gap Junction.
Als je nog nooit in Yellowstone bent geweest, is het toch wel een must-do, denk ik.
Ik heb je route op Komoot vluchtig bekeken. Ik neem aan dat Komoot de 'zwaarte' van de etappes heeft berekend. Het komt slecht overeen met mijn indrukken. Ik vind de C&O/GAP etappe echt niet zwaar. Idem voor de Katy Trail. Voordat je aan de Katy begint moet je zeker een dag uittrekken voor een bezoek aan Saint Louis.robhuls schreef: ↑wo 19 feb, 2025 13:08Dank voor de info en voor de leuke en interessante blog! Ik heb mijn route net open gezet:
https://www.komoot.com/nl-nl/collection ... /-my-route