Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vittorio - herstart 2023 - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Vittorio - herstart 2023

Leuk! Ik kom zeker even langs op de beurs.

BTW, de foto van die groene fiets staat in spiegelbeeld. Zo krijgen we een verkeerde indruk! :lol:
bert sitters schreef:
vr 31 jan, 2025 13:55
zijn er ook testfietsen voor op het fietsparcours op de Fiets en Wandelbeurs?
Jazeker! Stuk of 5 in ieder geval.

@non fixie: Scherp gespot! Bij de volgende batch die ik uit RVS laat 3D printen zal ik een linker en rechterversie bestellen.
p12 schreef:
za 01 feb, 2025 11:06
@non fixie: Scherp gespot! Bij de volgende batch die ik uit RVS laat 3D printen zal ik een linker en rechterversie bestellen.
Bij nadere bestudering blijkt de foto niet in spiegelbeeld, doch slechts het "JG"-logo.

Als het met fietsen net zo werkt als met postzegels dan wordt dit frame straks héél veel geld waard. De Inverted Jenny van de fietsenindustrie! :D
Ik was afgelopen week even bij : The Bicycle hub" en ben wel erg gecharmeerd van de Vittorio Globetrotter. Sfeer in de winkel is ook heerlijk ongedwongen met veel expertise. Jullie zijn goed bezig!
Berger schreef:
zo 02 feb, 2025 11:28
Ik was afgelopen week even bij : The Bicycle hub" en ben wel erg gecharmeerd van de Vittorio Globetrotter. Sfeer in de winkel is ook heerlijk ongedwongen met veel expertise. Jullie zijn goed bezig!
De Bicycle Hub was dus gewoon open? Ik ben daar ook wel eens geweest (gewoon tijdens openingstijden) en toen was de voor-ingang dicht. Via de zij-ingang kon ik wel naar binnen maar het duurde heel lang voor ik iemand zag om te vragen waar ik heen moest (was voor Elan en die wisten dat ik die dag langs zou komen). Vond ik wel wat vreemd en het weerhoudt me een beetje om daar zomaar langs te gaan.
Klopt, ik was er omdat ik bij Elan moest zijn. Ik weet eerlijk gezegd niet of ze alleen op afspraak werken.

Maakt een beetje low profile oriënteren wel lastig. Voor je het weet zit je aan tafel met koffie een fiets samen te stellen :wink:
Fedor schreef:
ma 03 feb, 2025 00:10
Berger schreef:
zo 02 feb, 2025 11:28
De Bicycle Hub was dus gewoon open? Ik ben daar ook wel eens geweest (gewoon tijdens openingstijden) en toen was de voor-ingang dicht. Via de zij-ingang kon ik wel naar binnen maar het duurde heel lang voor ik iemand zag om te vragen waar ik heen moest (was voor Elan en die wisten dat ik die dag langs zou komen). Vond ik wel wat vreemd en het weerhoudt me een beetje om daar zomaar langs te gaan.
Daar moeten we ook nog een beetje aan werken helaas. Als er niemand voor in het gebouw is zouden de deuren op slot moeten zijn maar als je aanbelt komt er wel altijd iemand. Helaas vergeet degene die voor in de winkel/werkplaats bezig is wel eens om de zijdeur dicht te draaien en dan kan ik me voorstellen dat het als bezoeker een beetje verwarrend is.... Maar bel aan en er komt iemand naar voren gerend. Maar het is wellicht aan nadeel van alles wat we doen, er is (nog) niet een vaste winkelbediende die hele dag wacht op klanten, maar alleen fietsmalloten die aan het bouwen zijn. :wink:

Mocht je voor Vittorio komen dan raad ik aan om een afspraak te maken. We staan je uiteraard ook graag spontaan te woord, maar als we weten dat je komt zetten we alvast de koffie aan.