Beste plezier fietsers, bij deze kondig ik een 3 daagse fietstour aan , met steeds het NTKC terrein te Sint Geertruid , als vertrekpunt. Sint Geertruid ligt op 10 km afstand van het NS station in Maastricht. We fietsen dan op vrijdag 4, zaterdag 5 en zondag 6 april 2025 een ronde, zonder bagage, met mag ook , in de heuvels van dat gebied. Iedere dag natuurlijk een andere route, die ik t.z.t. op gpx aanlever. Het zal gaan om rondes van gemiddeld 60 km en een 600 hoogtemeters (hm). Exact kan ik dat nu niet zeggen maar dat is mijn streven. We fietsen samen, wachten op elkaar, daar waar het goed uitkomt, meestal bovenaan de "beklimming". Het gaat zeker niet om de prestatie maar om de ervaring die je kunt opdoen. We kunnen kamperen op het prachtige NTKC terrein de Heerkuil. Voor leden kost dat 4,50 euro per nacht en voor niet leden 9 euro. Je mag zelf kiezen of je 1, 2 of 3 dagen meedoet. Zelf zal ik aanwezig zijn vanaf de donderdag namiddag, omdat ik op 45km afstand woon en dat niet ook nog eens op vrijdag ga fietsen. Koken en boodschappen doe je zelfstandig, kleine winkels zijn in de buurt, voor grote winkels moet je terug naar Maastricht. Op de vrijdag houd ik er rekening mee dat je eventueel nog naar het zuiden moet reizen en dus starten we rond 12.00 uur. Zaterdag en zondag zou ik zeggen starten om 10.00 uur.
Wie heeft er zin ? Ik hoor het graag.
groet Jos
Wie heeft er zin ? Ik hoor het graag.
groet Jos