Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onterecht afschrijving/slechte administratie. - Forum Wereldfietser

Onterecht afschrijving/slechte administratie.

Ondanks dat ik vorig jaar mijn lidmaatschap heb opgezegd(loopt tot 1-1-2025) en bij de laatste mail dat er weer contributie moest worden betaald ik gelijk de administratie de mail van mijn opzegging had toegestuurd en de belofte kreeg dat dit absoluut niet ging gebeuren werd dit op 10 december toch gewoon afgeschreven.
Een gebrekkige administratie dus.
Weer contact gehad en er wordt dan wel excuses aangeboden(voor de bühne) maar terugstorten ho maar.

Ik vrees dat dit niet alleen bij mij gebeurt maar dat hier nog wel meer zaken fout gaan.

Helaas ben ik met dit alles al veel onnodige tijd kwijt en het is maar afwachten of het goed komt.

Achteraf gezien ben ik blij dat ik mijn lidmaatschap heb heb opgezegd.

Mvg
Ruud
Een automatische afschrijving kan je zelf laten storneren bij de bank.
Dan hoef je niet te wachten :)
Zo, gal gespuwd en hop de kerstdagen in.
Ruudvr schreef:
ma 16 dec, 2024 15:10
Ondanks dat ik vorig jaar mijn lidmaatschap heb opgezegd(loopt tot 1-1-2025) en bij de laatste mail dat er weer contributie moest worden betaald ik gelijk de administratie de mail van mijn opzegging had toegestuurd en de belofte kreeg dat dit absoluut niet ging gebeuren werd dit op 10 december toch gewoon afgeschreven.
Weer contact gehad en er wordt dan wel excuses aangeboden(voor de bühne) maar terugstorten ho maar.

Ik vrees dat dit niet alleen bij mij gebeurt maar dat hier nog wel meer zaken fout gaan.

Helaas ben ik met dit alles al veel onnodige tijd kwijt en het is maar afwachten of het goed komt.

Mvg
Ruud
Bij mij hetzelfde probleem.
Eerst een rekening, als ik dan mail dat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd een excuses met de belofte dat één en ander gecorrigeerd zal worden.
Vervolgens een automatische afschrijving die ik natuurlijk gestorneerd heb.
Maik gestuurd dat de ledenadministratie nog steeds niet. Totaal geen reactie hierop. Heel slecht.
Ruudvr schreef:
ma 16 dec, 2024 15:10
(...)
(...)
Als wereldfietser hebben we wel tegenover grotere administratieve/communicatieve hindernissen gestaan dan een onterechte afboeking door onze favoriete vereniging.

Veel plezier met fietsen in het komende jaar toegewenst!