Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsbroek met zeem heren - Forum Wereldfietser

Fietsbroek met zeem heren

De zeem van Mijn huidige fietsbroek met zeem Assos en Rogelli zijn te dun geworden voor meerdaagse lange afstand fietstochten.

In mijn zoektocht zie ik door de bomen het bos niet meer behalve dat de prijzen van Assos de pan zijn uitgestegen de broek beviel mij heel erg goed maar het gun effect is weg bij dit soort prijzen. De rogelli was duidelijk van mindere kwaliteit de bovenste laag stif over de zeem ging al snel schuiven.

Met Het eindeloos bestuderen en vergelijken van alle marketing verhalen bij die productbeschrijvingen ga ik er niet uitkomen.
Wellicht heeft iemand een pragmatische tip of advies? Het gaat dus om toerfietsen 5 a 6 uur per dag 14 a 30 dagen achtereen.
Twee verschillende, met de naden/afschedingen op verschillende plaatsen. En ik zweer bij broeken met bretels, me mijn buik rolt de boord anders naar beneden.
Idd met bretels en voor mij is persoonlijk is Sportful het merk …..beste zeem tot nu toe maar ze hebben vast meerdere diktes.
Ik vind Assos ook slecht…voor mij nooit meer…

Ik heb ook een broek van Agu met een wat dikkere zeem en voldoet ook prima….

Blijft persoonlijk allemaal…

Gr ej
De zeem is bijna net zo persoonlijk als je zadel. Ben het wel eens met voorgaande posters dat het beter is om verschillende typen mee te nemen op reis, zodat de naden niet overal hetzelfde zit.

Ik heb ook een voorkeur voor broek met bretels, blijft stuk beter zitten.
Hier ook met bretels en ik neem op fietsvakantie 2 of 3 fietsbroeken mee, iets ander model ivm irritatie.
Erg persoonlijk en dat maakt het best lastig.
Heb bij een webwinkel 'voor de future' aantal gekocht, een aantal mag je eerst 14 dagen proberen en anders gebruikt en kosteloos retourneren. Zo ook met schoenen etc. Best handig.
Mijn favoriete fietsbroek is al 8 jaar van www.redwhite.cc . Ik heb er een paar, bij meerdaagse tochten gaan er zeker 2 mee. Een paar andere van Assos omdat afwisselen wel zo fijn is. Als ik thuis een dagje ga fietsen neem ik altijd de RedWhite. In combinatie met een leren zadel is het zo comfortabel dat ik nooit aan mijn achterwerk denk, geen enkel pijntje.