Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Edge Explore 2 - Forum Wereldfietser

Edge Explore 2

Zijn er alhier ervaringen met dit toestel?
Met name de power mount functie lijkt mij op fietsvakantie een toegevoegde waarde. Meer dan het geëtter wat ik ervaar met de gpsmap 66s en het al dan niet, vooral niet, kunnen opladen van de AA batterijen.

Nog los van het feit dat ik de outdoor functionaliteit van de gpsmap zelden tot nooit gebruik. Ooit met een wandelvakantie gebruikt. Maar bijvoorbeeld geocachen is met een smartphone veel inventiever.
ik ken de powermount niet. Met een edge 1000/1040, kun je met een gewone microusb kabel (haaks) de edge aansluiten op een powerbank. Daar heb je de powermount niet voor nodig.
En werkt dat ook als het regent?
Bij mijn Forumslader met magnetische USB-C op mijn Karoo werkt dat ook in de regen, maar Garmin weet ik eerlijk gezegd niet. Waarom ze bij Garmin in deze tijd nog vast blijven houden aan een achterhaalde standaard weet niemand. Of zijn ze inmiddels door oude voorraad heen?
Hoi, wij hebben een Edge Explore 2 en deze bevallen eigenlijk heel goed. Het menu is vergelijkbaar met de 840 serie en de batterijduur is heel erg goed. Met een volle lading kan je zeker 3 dagen fietsen en daarnaast is hij tijdens het fietsen ook gewoon met een powerbank bij te laden. Die power mount heb je dus volgens mij ook niet echt nodig.
_Peter_ schreef:
zo 07 jul, 2024 00:43
Bij mijn Forumslader met magnetische USB-C op mijn Karoo werkt dat ook in de regen, maar Garmin weet ik eerlijk gezegd niet. Waarom ze bij Garmin in deze tijd nog vast blijven houden aan een achterhaalde standaard weet niemand. Of zijn ze inmiddels door oude voorraad heen?
Garmin heeft usb-c ontdekt, ofwel gedwongen door EU regelgeving 👍
Garmin 1030 Edge plus, 3 jaar oud, veel gebruikt, net in 4 dagen 325km in NL gefiets, accu nog op 18%, batterij duur is echt heel goed.