Ah, waar ik half juni, onderweg naar het zuiden, langs ga komen. Ik zie er tegenop (letterlijk en figuurlijk tegen die tijd), en kijk er naar uit. De foto ziet er veelbelovend uit iig.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tip: Vermijdt de N657 (richting E42) en de N62 (richting E25). Beide zijn zéér druk met auto's en vrachtwagens. Andere klimmen vanuit Theux zijn veelal genieten maar reken bij de meeste op flinke stukken met meer dan 10%.PeterVanRijn schreef: ↑ma 25 mar, 2024 20:57Ah, waar ik half juni, onderweg naar het zuiden, langs ga komen. Ik zie er tegenop (letterlijk en figuurlijk tegen die tijd), en kijk er naar uit. De foto ziet er veelbelovend uit iig.
Ik weet niet vanwaar je komt noch waar je naartoe moet, maar bijvoorbeeld de N62 is inderdaad onprettig.PeterVanRijn schreef: ↑ma 25 mar, 2024 20:57Ah, waar ik half juni, onderweg naar het zuiden, langs ga komen. Ik zie er tegenop (letterlijk en figuurlijk tegen die tijd), en kijk er naar uit. De foto ziet er veelbelovend uit iig.
Ik vind LOW een geweldige route.PeterVanRijn schreef: ↑ma 25 mar, 2024 22:12Ik ga via Langs Oude Wegen naar mijn broer en schoonzus fietsen die sinds een paar jaar ruwweg in de buurt van Toulouse wonen. LOW komt hemelsbreed een km of twintig langs hun huis, dus het leek me wel een aangename aanleiding deze route eens te fietsen.
Journaal ook gezien en heb die molen bij Muiderberg al eens bezocht. Op fiets van station Bussum naar familie in Almere, want toen was daar nog geen spoorlijn.WillemT schreef: ↑zo 31 mar, 2024 20:51Zonet was molen De Onrust nog in het 20:00 uur journaal. Afgelopen week fietste ik er langs. Het was er niet rustig: vliegtuiglawaai, geruis van de A1 en treinverkeer. Er staat een naamgenoot in Oude Pekela.
DSC01824.jpg
Ik heb de locatie er bewust niet bij gezet inderdaad.