Met het zoeken naar sporen van jou op het Internet was de oplossing snel gevonden. Maar gezien eerdere uitspraken over de ongeschreven regels (viewtopic.php?p=457020&hilit=blog#p457022) weet ik niet of dat is toegestaan.....
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik vind dat dit een beetje wringt. (de woorden die ik een kleurtje heb gegeven)
Volgens mij ben je nu wel erg rigide. Het gebruik van Lens e.d. is niet toegestaan.JanH schreef: ↑di 02 apr, 2024 09:53Tsja, met allerlei zoekopties naar zwart-witte pubs in Ierland met een Amerikaanse vlag kwam ik gisteren niet veel verder.
Met het zoeken naar sporen van jou op het Internet was de oplossing snel gevonden. Maar gezien eerdere uitspraken over de ongeschreven regels (viewtopic.php?p=457020&hilit=blog#p457022) weet ik niet of dat is toegestaan.....![]()
Niet zo serieus Martin, als je goed kijkt zie je dat JanH de naam naar het Nederlands heeft overgezet. Een grapje.
Dan zou Roundwood in het Nederlands ronde bos of rondhout heten....PeterVanRijn schreef: ↑di 02 apr, 2024 22:22Niet zo serieus Martin, als je goed kijkt zie je dat JanH de naam naar het Nederlands heeft overgezet. Een grapje.
(Of ben ik nou te serieus...)
Jan heeft weer mooi zoekplaatje geleverd. Groene paal lijkt van oude ophaalbrug. Heb al diverse kanalen afgezocht in omgeving Groningen/Drenthe maar brug niet gevonden. Blauwe bordje lijkt mij van Waterschap Hunze en Aa (kan net niet goed lezen) dus Drenthe. Klopt het dat we het in die omgeving moeten zoeken?