Leon, dit is mij allemaal wel bekend want ik bouwde in 1997 al website's; ook heb ik geen opmerkingen over de grafische vormgeving; die is prima in orde.Leon schreef:Ad 1. Bij de meeste pc's verandert dat als je het window groter maakt en dan de browser sluit.
Ad 2. Een 19" CRT waarschijnlijk. Die kan prima op 1024x1280, daar kijk ik op dit moment ook naar. Dan is alles wat kleiner, maar je moet toch wat! Vroeger toen alles beter was keken we naar een 14", dat lijkt tegenwoordig op computeren via een sleutelgat.
Ad 3. Ik heb zelf een site gebouwd en toch wel aardig respect voor Dick. Er zijn heel wat sites van gerenommeerde instellingen die brakker werken als wordt het de laatste jaren wel beter.
Leon
Ik probeer duidelijk te maken dat wanneer je met percentages werkt, en niet met vaste maten, je meerdere vliegen in een klap vangt.
Dus gewoon je tabellen of frames een percentage geven. Je website past zich dan vanzelf aan aan de breedte van de browser.
Kortom het is niet "klantvriendelijk" als je bezoekers aanpassingen moeten gaan doen, die je met het goed opzetten van je website kan voorkomen.
Is zeker geen kritiek, gewoon een opmerking
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)