Belle schreef: ↑vr 08 mar, 2024 13:23
Ik had nog geen kaartjes gekocht maar we waren wel van plan om te komen. Is het ooit te rustig geweest op de beurs in Ede? Ik kan me niet van voorgaande jaren herinneren dat we kaartjes moesten kopen in de voorverkoop. Het was vorig weekend veels te mooi weer om online te zijn. Hadden we nu maar geweten dat het doorgaan van de beurs ervan afhing. Jammer dit besluit.
PS: Ik voorzag wel een file bij de deur omdat alle krasse knarren moeten inloggen om hun lidmaatschapskaart te tonen. Hoe doe je dat eigenlijk als je geen mobiele telefoon hebt?
Ha die Belle,
Kaartjes kopen aan de deur leidde juist tot oponthoud. Daarom ging de verkoop deze keer online. Allerlei mogelijke problemen met een digitale lidmaatschapskaart werden vooraf ondervangen door het online systeem. Of je wel of geen lid bent, zit simpelweg in het systeem. Voordeel was ook dat men via dit systeem ook kon reserveren voor een plaats voor een bepaalde lezing. Een volle zaal leidde op eerdere beurzen tot grote teleurstelling van mensen die er niet meer bij konden. "Ik ben speciaal uit Groningen gekomen voor deze lezing en nu zit deze vol." Bij de helaas afgeblazen editie was iedereen die gereserveerd zou hebben voor een lezing gegarandeerd van een plaats in de zaal.
Ik denk dat er nauwelijks leden zijn van de Wereldfietser zonder mobiele telefoon. Overigens kon je het online toegangsbewijs ook uitprinten.
Het klopt dat de ledenpasjes al enige jaren digitaal zijn. Opmerkelijk dat een onjuist geïnformeerd niet-lid van onze vereniging bezoekers op dit forum op een verkeerd spoor tracht te zetten.