Met "U-Bahn" in de zoekopdracht was het wel te doen.
Volgend plaatje:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik zie op de streetview toch uitstekende gravelwegen. Waarschijnlijk kijk jij er anders tegenaan vanwege de behoorlijk smalle banden op jouw fiets, nauwelijks half zo breed als de mijne.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 09 feb, 2024 13:25Het moet wel een zware fietstocht zijn geweest, slechte wegen met bandenlek-stotende stenen midden in de woestijn.
Vroeger reed ik op banden van 28" x 1¼ x 15/8Leon schreef: ↑vr 09 feb, 2024 13:33Ik zie op de streetview toch uitstekende gravelwegen. Waarschijnlijk kijk jij er anders tegenaan vanwege de behoorlijk smalle banden op jouw fiets, nauwelijks half zo breed als de mijne.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 09 feb, 2024 13:25Het moet wel een zware fietstocht zijn geweest, slechte wegen met bandenlek-stotende stenen midden in de woestijn.
Ik reed daar op een mountainbike, omdat mijn route uitgezet was op zo veel mogelijk 'dirt roads'. Die banden zijn heel robuust voor stenen. Risico op lek komt eerder van goathead thorns, punaise-achtige doorns van een woestijnplantje.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 09 feb, 2024 13:25Het moet wel een zware fietstocht zijn geweest, slechte wegen met bandenlek-stotende stenen midden in de woestijn.