Leuk plan idd. Tijdens mijn fietstocht naar Kroatie vorig jaar kwam ik ook door het Inn-tal, en op een steenworp van innsbruck af.
Mijn route tot aan Telfs in het Inntal: Eerst richting Aken, vervolgens door de Eifel (kylltal, Moezel) richting Trier die ik kort volgde tot de monding van de Saar. Vervolgens via Eurovelo 5 helemaal naar Saverne in de Vogezen gefietst. Hier verder via Eurovelo 5 door 1000 wijndorpen, best leuk als je ervan houdt, tot aan Bazel. In Bazel een stukje de Rijn gevolgd tot Schaffhausen en vervolgens verder oostwaarts lanfgs de Bodensee tot Bregenz. Vanaf daar door de Allgau verder oostwaarts richting Garmisch Partenkirchen (volgens mij de Bodensee-Konigsee-radweg. Let op: hier houden ze van steile klimmetjes
Vanaf Garmisch Partenkirchen heb ben ik via Reitsma's route richting Venetie gegaan. Na de Buchener Hohe kwam ik bij Telfs in het Inntal uit, jij moet hier dan linksaf richting Innsbruck.
Dit stuk deed ik 21 dagen over, inclusief 2 rustdagen. Overnachten vooral op campings. Stenen accomodatie heb ik her en der ook gebruikt in geval van erg slecht weer.
Is absoluut niet de kortste of snelste route trouwens, maar goed ik had de tijd