Waar heb je ze gekocht? Als andere formaten ook goedkoop zijn ga ik misschien een voorraadje aanleggen, ze bevallen me goed.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Waar heb je ze gekocht? Als andere formaten ook goedkoop zijn ga ik misschien een voorraadje aanleggen, ze bevallen me goed.
Wellicht wel. Het probleem is dat de tag zelf geen schroefogen heeft. Hij zou daar ook wel veel water/zout/vuil te verduren krijgen (hoewel hij een IP67 rating heeft). Je zou dan zelf iets moeten fabriceren/3D printen om de tag daar te monteren. Voor de oude Samsung smarttag bestonden daar vele oplossingen voor, en voor de Apple Airtag ook. Voor die nieuwe Smarttag2 is er bij mijn weten enkel de nagelnieuwe case van Samsung zelf, die sinds enkele uren geleden kan ge-pre-ordered worden, en die bevestigd wordt onder de bidonhouder).
Dat is potverdorie een fijn setje rubber. En de kleur, kwestie van smaak, zoiets wordt het dan hè
Ja precies, maar dan heel anders.Grandonneur schreef: ↑do 09 nov, 2023 14:14
Dat is potverdorie een fijn setje rubber. En de kleur, kwestie van smaak, zoiets wordt het dan hè
IMG_0859.jpeg
Ik ben benieuwd. Een voordeel van het hebben van verschillende fietsen is dat je per fiets niet zoveel kilometers maakt, dus in tijd gemeten valt het met de levensduur dan vaak wel weer mee.J de Groote schreef: ↑do 09 nov, 2023 14:47Hele fijne banden, wel erg kwetsbaar en ze slijten als een malle.
Daar zijn deze clips toch voor.
Kende ik niet. Probleem met de tie-wraps is dat eens met een kniptang gekortwiekt er twee verassend scherpe hoekjes ontstaan waar ik me meer dan eens aan heb, "opengehaald" is te sterk, "gekrast", zeg maar. Vond het toch nodig om er met een vijltje aan te zitten en dan ben je even bezig.DaVinci schreef: ↑do 09 nov, 2023 18:53
https://hollandbikeshop.com/fietsgereed ... c-black-1/
Die zijn speciaal uitgevonden om in de beugeltjes die op het frame zitten te klikken.
Ziet wat professioneler uit dan een simpele tyrap.
Om tyraps af te knippen heb ik dit tangetje:CarlW schreef: ↑do 09 nov, 2023 19:11Kende ik niet. Probleem met de tie-wraps is dat eens met een kniptang gekortwiekt er twee verassend scherpe hoekjes ontstaan waar ik me meer dan eens aan heb, "opengehaald" is te sterk, "gekrast", zeg maar. Vond het toch nodig om er met een vijltje aan te zitten en dan ben je even bezig.DaVinci schreef: ↑do 09 nov, 2023 18:53
https://hollandbikeshop.com/fietsgereed ... c-black-1/
Die zijn speciaal uitgevonden om in de beugeltjes die op het frame zitten te klikken.
Ziet wat professioneler uit dan een simpele tyrap.
Bij Ali goedkoper en ook in blitse kleurtjes.Bert van Sprang schreef: ↑do 09 nov, 2023 19:23€ 0,65 per beugeltje vind ik dan wel weer veel geld.