Oké dan is er toch überhaupt helemaal geen probleem?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Toch. Omdat ik voorkeur heb in NL verder te werken. Naar D gaan is mijn plan B, als het anders niet kan qua woning. Maar zo blijkt het dus voor nu.
Moet er een probleem zijn om een vraag te mogen stellen?
Ik zie twee opties: woning aanhouden en tijdelijk onderverhuren om de kosten te drukken, of woning opzeggen. Bij een leegstandbeheerder klinkt het al alsof de standaarden qua zekerheid nu al niet zo hoog zijn, en onderverhuren zal wel een probleem zijn. Kan je met de leegstandbeheerder geen afspraken maken over terugkomst? Of is dit te naief gedacht?Sterilius schreef: ↑do 19 okt, 2023 18:08ik wil volgend jaar ca. 6-7 maanden gaan reizen vanaf ca. april t/m oktober. Gedurende die tijd heb ik geen inkomen en geen woning, ik leef dan van mijn sparpotje. Mijn laatste woonruimte was via leegstandsbeheer, verder heb ik dus niets. Familie of zo heb ik ook niet in NL.
Dat hangt nogal van de situatie af, moment van ontslag, gemaakte afspraken, enz, maar ik denk dat dat nu nog steeds had gekund. Wel bleef ik gewoon in Nederland wonen en zorgde ik er (soms op afstand) voor dat ik aan de voorwaarden voldeed en op tijd weer een baan had. De WW was ook direct aan het ontslag geplakt, anders kan dat volgens mij ook niet.