Op DEET3
(vervolg op DEET en DEET2)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Toch niet inbegrepen Minsk en Moskou van de dictators?Polariteit schreef: ↑vr 13 okt, 2023 08:13*Alle Europese hoofdsteden per fiets bezocht hebben (vanuit huis)
Mooi lijstje…zit wel wat voor mij tussen. Leuk dat het streven is om vanuit huis en terug te fietsen. Lukt me niet altijd maar heeft wel mijn voorkeur.Polariteit schreef: ↑vr 13 okt, 2023 08:13Mijn bucketlistje in random volgorde, in principe gewoon vanuit huis:
*Fietsen naar de Noordkaap en weer terug
*Fietsen naar Zuidelijkste punt Italie en weer terug
*Fietsen naar Zuidelijkste punt Iberisch schiereiland en weer terug
*Fietsen naar IJsland via de Faeroer en weer terug
*Fietsen rondom de Oostzee
*Alle Europese hoofdsteden per fiets bezocht hebben (vanuit huis)
Ik kan dus voorlopig nog wel even vooruit, en uiteraard zijn sommigen prima te combineren in 1 en dezelfde tocht
Troost je. Langs andere wegen daar heb je inmiddels zoveel lintbebouwing het uitzicht daar niet veel beter is. Achter de huizen is het mooi, maar daar zie je niet veel van.
Ouderwets rondje Zuiderzee via afsluitdijk.YvonneS schreef: ↑do 12 okt, 2023 11:50Ik moet nog beginnen met mijn Rondje Nederland die ik in een paar jaar bij elkaar ga sparen, maar ik heb gisteren gezien dat je ook de Elfstedentocht kan fietsen. En Rome lonkt ook nog steeds. Argh! Te veel plannen en te weinig tijd.
Wat staat er op jouw bucketlist?