Oeps, te hard gereden en van de weg geraakt.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:"Where do you live?" "In Erps-Kwerps ..."Leon schreef: ↑ma 18 sep, 2023 15:37We gaan even door naar de Subcategorie grappige plaaatsnamen. Ik had mijn fiets bij me, dat moet even doorgaan voor "onderweg met de fiets".
Ik had Erps-Kwerps, onder de rook van vliegveld Zaventem, al lang geleden op de kaart zien staan, maar nooit gedacht dat ik er ooit zou geraken. Een reis was het ook weer niet waard. Een fotostop was het nog net wel waard.
Vertel me niet dat je helemaal met de auto naar Erps-Kwerps gereden bent - een reis is dat dorp overigens inderdaad niet waard - terwijl er op fietsafstand van Nederlands Limburg prachtige plaatsnamen zijn zoals Kuttekoven, Bommershoven, Hoepertingen, Mal en Piringen?Leon schreef: ↑ma 18 sep, 2023 15:37We gaan even door naar de Subcategorie grappige plaatsnamen. Ik had mijn fiets bij me, dat moet even doorgaan voor "onderweg met de fiets".
Ik had Erps-Kwerps, onder de rook van vliegveld Zaventem, al lang geleden op de kaart zien staan, maar nooit gedacht dat ik er ooit zou geraken. Een reis was het ook weer niet waard.