Sinds enkele weken weer aan het fietsen en ik heb enkele fietsbroeken gekocht maar ik heb dus een probleem. Mijn mannelijk geslachtsdeel doet vaak wat pijn tijdens het rijden. Een fietsbroek moet uiteraard mooi aansluiten en dat doet ze ook , ik heb trouwens geen zadelpijn , maar het stoort me dat het vooraan telkens irritatie geeft... Lijkt alsof het te strak zit daar. Ik wil men zaakje de hele tijd anders leggen /steken. Normaal draag ik maat L dus kocht nu een XL om eens te testen. Net 20 km gaan fietsen en zelfde resultaat...
Kent iemand dit probleem ? Ter verduidelijking : mijn zadel staat goed afgesteld. Mijn knikkerzak heeft niets last van slapen en zadelpijn aan zitbeentjes is er ook niet.
Zijn er fietsbroeken die enkel een zeem hebben aan het achterwerk en die dus niet doorloopt tot de voorkant ? Of zijn hier andere oplossingen voor ? Mijn broeken kosten 28 euro /stuk. Gaat een broek van 80 euro iets verhelpen ?
Kent iemand dit probleem ? Ter verduidelijking : mijn zadel staat goed afgesteld. Mijn knikkerzak heeft niets last van slapen en zadelpijn aan zitbeentjes is er ook niet.
Zijn er fietsbroeken die enkel een zeem hebben aan het achterwerk en die dus niet doorloopt tot de voorkant ? Of zijn hier andere oplossingen voor ? Mijn broeken kosten 28 euro /stuk. Gaat een broek van 80 euro iets verhelpen ?