Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:In Belgie (2021) blijven ze "vriendelijk":Martin E. van Doornik schreef: ↑di 09 mei, 2023 19:16DSCF2934.jpg
Langs gefietst in Glendalough, Ierland. Ook niet kinderachtig.
Foto 60.jpg
In Michigan, USA in 1982:
In Vlaanderen alleen al 18 000 ton zwerfvuil in 2021. De boetes kunnen niet hoog genoeg zijn.
Dan zijn ze in het noorden van Belgisch Limburg taalkundig nog niet voorbij de vijftiende eeuw geraakt. Daar worden in het lokale dialect de ei- en de ij-klank nog altijd verschillend uitgesproken. Toen ik jong was, leerden ze er in lagere school nog hoe je kon achterhalen of een woord met een ei of een ij geschreven wordt: check gewoon even hoe je het in het dialect zegt.Zo ontstond de ij. Na de vijftiende eeuw veranderde de uitspraak van deze ij: de ij werd steeds vaker niet langer als ie uitgesproken, maar op dezelfde manier als de tweeklank ei.
Als jij dit ontwerpt en bij bijvoorbeeld Albelli op pvc laat afdrukken, dan wil ik er wel een aantal bij je bestellen.
Dan moet ik wel het eerste exemplaar zelf bestellen en betalen, ik kan beter een jpg of pdf van maken en aan jou opsturen. Verder geen idee wat het formaat van het originele bord is.willem.m schreef: ↑wo 10 mei, 2023 06:53Als jij dit ontwerpt en bij bijvoorbeeld Albelli op pvc laat afdrukken, dan wil ik er wel een aantal bij je bestellen.
Duitsers zijn vaak kritischer op autobanden dan wij hier in Nederland. Vaak worden sets van zomer- en winterbanden gebruikt, en profieldiepte en bandenleeftijd wordt meer en kritischer naar gekeken.
In Belgie gebruiken we de onderborden "uitgezonderd plaatselijk verkeer". En dat wil zeggen dat je daar met de fiets altijd mag doorfietsen volgens de Belgische wegcode. Hoe het in Nederland zit... dat weet ik niet