Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Meld even bij de gemeente dat je 'm gevonden hebt, en check even het framenummer of 'ie als gestolen staat geregistreerd:supermario schreef: ↑wo 17 mei, 2023 17:03In het haagse zuiderpark haalde ik een triban travelbike uit de sloot. Helaas is het niet mijn maat.
Heb de fiets net uit elkaar gehaald.
Zonde van de moeite en energie.
Petroleum.supermario schreef: ↑wo 17 mei, 2023 17:03Weet iemand wat het beste is om zo een fiets goed schoon te maken?
Dus? Wat is de clou?supermario schreef: ↑wo 17 mei, 2023 20:11Sprak in trein Belg die paar dagen ging fietsen met zijn nieuwe gravelbike op de Veluwe.
Hij vertelde: ik kocht mijn fiets bij een online zaak voor €1700. Scheelt met winkel ongeveer €300, omdat zij geen fysieke fietsen zaak hebben.
In mijn studententijd haalden we kansloze wrakken / halve fietsen die al lange tijd stonden e.d. weg bij het centraal station, om ze te combineren tot 1 goede fiets. Menig mooi resultaat behaald.ErikB81 schreef: ↑do 18 mei, 2023 00:48In mijn studententijd in Utrecht was het een sport om fietswrakken uit de gracht te halen met haken. Soms waren ze vers, soms al jaren oud. Het werd gedoogd, als we het aankondigden. Goede fietsen mochten we absoluut niet houden, maar er kwam nooit iemand langs om framenummers te controleren. Drie maal raden wat er met die fietsen gebeurde.
En in tegenstelling van wat met hier zegt, juist de naven waren prima, omdat ze in het vet zaten.