Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het is een goede gewoonte dat schrijvers op dit forum hun bijdrage plaatsen in correct Nederlands.
Of je ziet het niet als een wedstrijd tussen de plaatser en de zoeker, maar als een wedstrijd tussen de diverse zoekers. Dan is een opmerking als ‘makkelijk zat’ geen diskwalificatie van de plaatser, die een moeilijker raadplaat had moeten plaatsen, maar een uitleg van waardoor de oplosser zo snel met de oplossing kwam.willem.m schreef: ↑zo 09 apr, 2023 09:31Nee. Ik vind het weinig sportief. Het heeft bovendien geen toegevoegde waarde om dat uit gewoonte steeds te schrijven
Zie het als een potje tennis waarbij persoon A vaak van persoon B wint en het er direct na afloop nog even inwrijft dat het wederom een eitje was om te winnen. Je kunt het dan negeren, hetzelfde gedrag (of erger) gaan vertonen, er tegen ingaan, of een andere club zoeken. Ik twijfel tussen de laatste twee opties.
Dat is wat veel eer.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 09 apr, 2023 10:12Klopt! Logisch aan de voet van de Cauberg. Steilste stuk van Nederland denk ik, .
Misschien niet het steilste stuk, maar de klim voelde na drie pannenkoeken en een paar pinten Leeuwbier wel loodzwaar.Leon schreef: ↑zo 09 apr, 2023 10:22Dat is wat veel eer.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 09 apr, 2023 10:12Klopt! Logisch aan de voet van de Cauberg. Steilste stuk van Nederland denk ik, .
Wat ik wel toegeef is dat het misschien wel de rottigste klim van Nederland is. Er zijn er een aantal die steiler zijn maar niet langs een zo drukke weg zonder fietspad in een gat waar alle herrie en uitlaatgassen blijven hangen.willem.m schreef:Misschien niet het steilste stuk, maar de klim voelde na drie pannenkoeken en een paar pinten Leeuwbier wel loodzwaar.Leon schreef:Dat is wat veel eer.Martin E. van Doornik schreef:Klopt! Logisch aan de voet van de Cauberg. Steilste stuk van Nederland denk ik, .
Vind ik niet erg voor die korte 600 meter, als je de Cauberg op je naam hebt staan vind ik al mooi. Er zijn meer plekken waar het nog erger is.
In Nederland heb je dan de keuze uit de Keutenberg.
Ja.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 09 apr, 2023 12:30Zo te zien een voormalige spoorlijn, want daar rijdt een fietser. Ergens op de Vennbahn? ...