Precies, die!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Behalve onder de 2 km/h, een aangezien veel (oudere) e-bikers vallen bij op- of afstappen...Poppink schreef: ↑za 08 apr, 2023 19:51Een fiets die moeite heeft met vallen.
https://www.ad.nl/binnenland/met-deze-f ... ~a15d9319/
Er is geen eenduidig bewijs dat elektrische fietsen voor ouderen gevaarlijker zijn dan gewone fietsen.Fedor schreef: ↑za 08 apr, 2023 20:19Behalve onder de 2 km/h, een aangezien veel (oudere) e-bikers vallen bij op- of afstappen...Poppink schreef: ↑za 08 apr, 2023 19:51Een fiets die moeite heeft met vallen.
https://www.ad.nl/binnenland/met-deze-f ... ~a15d9319/
Niettemin zal het zeker een bijdrage kunnen leveren als mensen eenmaal aan het fietsen zijn.
Dat is heel mooi geformuleerd, een fiets die gevaarlijk zou zijn.J de Groote schreef: ↑za 08 apr, 2023 22:48Er is geen eenduidig bewijs dat elektrische fietsen voor ouderen gevaarlijker zijn dan gewone fietsen.
Zo denk ik er ook over. Als de fiets in orde staat natuurlijk.Leon schreef: ↑za 08 apr, 2023 22:56Dat is heel mooi geformuleerd, een fiets die gevaarlijk zou zijn.J de Groote schreef: ↑za 08 apr, 2023 22:48Er is geen eenduidig bewijs dat elektrische fietsen voor ouderen gevaarlijker zijn dan gewone fietsen.
Zou het daarom kunnen zijn dat het niet de fiets is die gevaarlijk is voor een berijder (en de rest van de wereld) maar de berijder zelf het gevaar vormt?
Ik probeer me voor te stellen wat ze bedoelen met “1 keer wok status”Poppink schreef: ↑zo 09 apr, 2023 09:26Laten we het er op houden dat er velen zijn die een gevaar voor zichzelf of voor anderen vormen wanneer ze zich met eender welk voertuig dan ook op de openbare weg begeven.
Een bloemlezing van wat de politie zoal aantreft.
Een 'Wachten Op Keuren' melding in het kentekenregister van de RDW.
Ik wilde niet negatief overkomen, maar reageerde op je eigen verslag, waar je rept over 'in de bebouwde kom vind ik dit een levensgevaarlijke fiets' en 'de fiets kan het qua framestijfheid amper aan'. Toch niet precies de voorwaarden voor relaxed rondfietsen.
Zou dit ook kunnen komen omdat het verkeer in het algemeen ook drukker is geworden? En ik merk ook steeds meer roekeloze bestuurders op de weg. En dan heb ik het over alle bestuurders waar ik deze stijging zelf op merk.
Zonder er meteen bij te vermelden met welk percentage de groep meer is gaan fietsen hebben we dus helemaal niks aan de cijfers.