Houtsnippers? Waarom? Om te voorkomen dat er iets natuurlijks komt?
Ik vermoed trouwens dat die oude tube solutie ouder is dan één jaar.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Houtsnippers? Waarom? Om te voorkomen dat er iets natuurlijks komt?
Damn. Ik was gisteren onvoorzichtig met een buitenbandwissel en prikte een binnenband lek. Dan maar plakken. Alleen bleek de vorige jaar gekochte solutie kwijt, en de twee jaar geleden gekochte en vorig jaar (?) geopende solutie plakte niet meer goed (twee pogingen gedaan). Moraal van het verhaal: zorg jaarlijks voor verse solutie.
Zo'n vakantiepignon zoek ik ook nog eentje voor op mijn nog op te knappen Vittorio.
De kans dat je op Marktplaats dit soort spullen ziet is klein. Het is namelijk geen interessante handel. Daarom ga ik graag naar dit soort beurzen. En ook daar moet ik meestal in de dozen onder de tafels kijken, of in de "alles voor €2,50"-bak.
Er staat "touring" op en 2020 is praktisch gisteren, dus da's ruim binnen de regels, zou ik zeggen.
Die is inderdaad behoorlijk gebruikt. Maar voor €2,50 wilde ik de gok nog wel wagen. Die Sachs-Maillard, daarentegen, is ongebruikt en heeft de geprofileerde tanden voor geïndexeerd schakelen. Voor €5 was dat het échte koopje.
Wat wordt daar gezien als retro? Is dat alles met drie bladen voor? Alleen staal? Bepaalde bouwjaren?non-fixie schreef: ↑ma 20 mar, 2023 19:37
Maar wel heel leuk. Initiatief van Wilco van der Hoorn, die met veel liefde voor het oude spul én commercieel gevoel deze beurs nu een aantal jaren organiseert. Wilco is trouwens de eigenaar van Balk Rijwielen, de zaak die oud-wielrenner Klaas Balk in 1976 begon.
Op FB (jaja, ik weet het) een aardige impressie van de beurs van gisteren:
https://www.facebook.com/RetroBikefairamsterdam/
Drie bladen voor?
Voor klassieke mountainbikes is de markt nog een stuk kleiner. In ken slechts een enkele liefhebber in Nederland (enkel als in 1). Er is wel een leuke Engelse website met forums die uit de MTB-community daar voortkomt. Zelf hang ik daar soms rond op het Retro Road Bikes-forum:
Zie je wel, ik ben teveel van de mountainbikes
Da's zeker een leuke! Jammer dat veel koop/verkoop daar nu achter die Brexit non-EU rariteiten zit, want het zijn best een hoop Britten daarnon-fixie schreef: ↑di 21 mar, 2023 19:53
Er is wel een leuke Engelse website met forums die uit de MTB-community daar voortkomt. Zelf hang ik daar soms rond op het Retro Road Bikes-forum:
https://www.retrobike.co.uk/
Ziet er goed uit. Zijn ze ook goed bruikbaar als je half gevuld zijn? Kan je hem dan kleiner oprollen ofzo?