Ik heb het even opgezocht, mijn 5 jarige fietsverzekering anwb koste 537 eu, eerste 3 jaar 100% vergoeding met maar 1 slot, ik heb een tweede abus erbij, want dieven moet je het zo moeilijk mogelijk maken ook al krijg ik 100% vergoed met 1 ringeloren. 4e jaar van verz 75% vergoeding , 5e jaar 60% daarna doen ze me een nieuw aanbod…
Dat is 9 eu per maand, het is maar net wat je duur vind….ik vind het een koopje voor mijn gemoedstoestand ….hierdoor gebruik ik de fiets elke dag…..
En koga wts was 4800 eu geloof ik, dus dure fiets dure verz????
En door de xt schijfremmen is het heerlijk fietsen hier in Groningen stad, je staat op de mm stil bij wijze van spreken en ik fiets behoorlijk tempo, dus de koga is prima stadsfiets voor mij.
Uiteraard gebruik ik mijn oude opoe fiets ook nog wel in de stad want die kan je overal tussen proppen bij het parkeren…
Gr ej
Dat is 9 eu per maand, het is maar net wat je duur vind….ik vind het een koopje voor mijn gemoedstoestand ….hierdoor gebruik ik de fiets elke dag…..
En koga wts was 4800 eu geloof ik, dus dure fiets dure verz????
En door de xt schijfremmen is het heerlijk fietsen hier in Groningen stad, je staat op de mm stil bij wijze van spreken en ik fiets behoorlijk tempo, dus de koga is prima stadsfiets voor mij.
Uiteraard gebruik ik mijn oude opoe fiets ook nog wel in de stad want die kan je overal tussen proppen bij het parkeren…
Gr ej