Herkenbaar.
@Jurr Aan de ketting te zien moet die test nog komen.
Grappig ding. Wat ga je er mee doen?
In deze mp-advertentie zie je de opgevouwen toestand. Vrij hilarisch.
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... -vouwfiets
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Herkenbaar.
Regelmatig dat ik jaloers mag zijn op de keuzes die je maakt, maar in dit geval had doorsparen voor een moulton ook geen matig plan geweest.
Eerst maar eens in orde maken en kijken of het een beetje fietst. De vorige vouwfietsen zijn daarna meteen richting oud-ijzerbak gegaan.
Eens, en als 'ie duurder was geweest had ik hem ook niet gekocht. Maar voor de prijs van een doosje senorita's kon ik het toch niet laten.Grandonneur schreef: ↑vr 27 jan, 2023 19:25in dit geval had doorsparen voor een moulton ook geen matig plan geweest.
Dit is het geworden. Er moesten langere bouten in vanwege de afstandshouder en de afstandshouder moest vanwege het tweeboutssysteem uitgevijld worden. Het probleem van de lelijke opdruk loste zich vanzelf op en nu lijkt het een heel dure pen, al is dat weer een nadeel natuurlijk.Leon schreef: ↑vr 03 feb, 2023 11:33Deze stadsfiets krijg wel een nieuwe zadelpen (met pashuls). De oude pen heeft namelijk het loodje gelegd door het vele een stevig aandraaien van de bout omdat de kunststoffen afstandshouder tussen de dubbele brooksbrug alsmaar inklonk. De vocht in het onderdeel op de tweede foto hoort er echt niet in te zitten.
De afstandshouder heb ik op de foto al vervangen door een metalen versie die ik nog bleek te hebben. Had ik eerder moeten doen dus.
Deze keer wel een zadelpen met dubbele bout.
Ik draag momenteel bij al mijn ritten een volledig fluoriserend geel jack. Overigens ook dan kan je over het hoofd worden gezien...
Maximum draaggewicht is 20 kilo, dus dat mag geen probleem zijn.
Bovenop misschien juist wel handig dat kunststof met die carbon zadelpennen en dropperposts van tegenwoordig.