Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Autoraampje laten zakken en een foto maken mag dan niet, maar eerst je fiets van het dak van de Dacia halen en dan dezelfde foto maken mag dan blijkbaar wel om 'm hier te mogen gebruiken. Lijkt me nogal zonde van de tijd. Zeker als je daarna de fiets weer met je opdescoutinggeleerdeknopen weer op het dak van de Dacia moet binden om je reis verder te vervolgen.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 01 feb, 2023 14:22Weinig relevant? De "regel" is dat alle raad plaatjes vanuit de fiets genomen moeten zijn en niet vanuit een auto of zo.
JanH schreef: ↑wo 01 feb, 2023 14:11... Ondertussen in Noord-Brabant: https://www.google.nl/maps/@51.6591992, ... 5120?hl=nl
Gevonden door eerst vast te stellen dat de twee kerktorens behoren tot: Lambertuskerk en DePetrus.
Dat hoeft niet. Dat er enkele vliegtuig- en autohaters op het forum actief zijn betekent niet dat de hele groep zich door hen moet laten gijzelen. Zolang de meeste foto's maar vanaf/bij de fiets zijn genomen, is het wat mij betreft ook prima als er af en toe een andere foto (al wandelend, of vanuit/-af auto, quad, step, scooter, molen, metro, tram, boot of vliegtuig) bij zit. Zolang je de foto maar zelf hebt gemaakt.
Die steken onder water zijn behoorlijk flauw. Zacht uitgedruktwillem.m schreef: ↑wo 01 feb, 2023 16:42Dat hoeft niet. Dat er enkele vliegtuig- en autohaters op het forum actief zijn betekent niet dat de hele groep zich door hen moet laten gijzelen. Zolang de meeste foto's maar vanaf/bij de fiets zijn genomen, is het wat mij betreft ook prima als er af en toe een andere foto (al wandelend, of vanuit/-af auto, quad, step, scooter, molen, metro, tram, boot of vliegtuig) bij zit. Zolang je de foto maar zelf hebt gemaakt.
Er staat daaronder 2023, maar wie zegt dat dit ook 2023 is? Het gras ziet er mooi groen uit (zie het voetbalveld) en nu zou er sneeuw moeten liggen, want het is vandaag 1 februari 2023.... Ik zie de afdrukken van die huisjes nog wel. Dat hotel is een covid-center geworden zoals het staat aangegeven.
Dat het satellietbeeld duidelijk niet in de winter is genomen en toch staat er 2023 onder. Zo klaar als een klontje.
Oh, maar die datum geeft niet aan wanneer de satelliet opname is genomen.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 01 feb, 2023 21:55Dat het satellietbeeld duidelijk niet in de winter is genomen en toch staat er 2023 onder. Zo klaar als een klontje.