Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als ik het programma zo neutraal bekijk wordt ik er eigenlijk best enthousiast van. Zou prima 15 jaar geleden ook zo kunnen zijn geweest. Leuk, mensen die reizen maken.Wim schreef: ↑wo 04 jan, 2023 14:37Een flink deel van het lezingenprogramma van de Fiets en Wandelbeurs staat inmiddels online. Wat opvalt is dat veel sprekers een zakelijk belang hebben omdat ze zelf tochten organiseren, workshops verzorgen etc. Kortom, anders dan vroeger zijn het nu advertorials.
Wim, ook ik heb genoten van de beurzen in het verleden.Wim schreef: ↑do 05 jan, 2023 13:50Ik kom al vanaf het begin op deze beurs, en vroeger werden de lezingen vrijwel allemaal gegeven door fietsreizigers die een baan hadden buiten de business. Dat is deze keer voor het eerst heel anders.
Ik vond het oude format prima. In de grote expositiezalen had je stands van fabrikanten, winkels, en reisorganisaties, en wat dat betekende kon je als bezoeker bedenken. De lezingen daarentegen werden bijna allemaal geven door onafhankelijke liefhebbers. Ook de tafeltjes van de wereldfietsers werden bevolkt door liefhebbers die over hun reis vertelden in plaats van door aanbieders van reizen.
Ik denk het wel.
Aldus:Naast onze stand is een kampeerveldje, waar Wereldfietsers tonen hoe ze in de praktijk reizen en kamperen. Ze beantwoorden graag je vragen over hun fiets, tentje en overige materialen.
(-:
Mag, dus wij staan er zaterdag en zondag. Met Gaastra 4.14 fietsen, WickyUp4, Nigor stoeltjes, Trangia kookset, donzen slaapsysteem waar we de exped synmat7 3D matjes inschuiven, tassen, bagagenet, Garmin en nog wat klein spul.