In Umbrie niets van gemerkt, er zijn aardig wat wegen van nergens naar nergens aangelegd met Europees geld. (grote borden daarover). Wat je daaraan hebt, kan ik niet beoordelen.
In Umbrie niets van gemerkt, er zijn aardig wat wegen van nergens naar nergens aangelegd met Europees geld. (grote borden daarover). Wat je daaraan hebt, kan ik niet beoordelen.
Tip:
Met een paar extra woorden heb je een normale zin. En met wat meer achtergrondinfo erbij begrijpen we waarom je de vraag stelt, zodat je gericht antwoord krijgt.
Juist wel. Als de oude pokdalige, bochtige, vaak minder (!) steile en met bomen en planten omzoomde weggetjes vervangen worden door de moderne varianten is het resultaat voor mij vaak teleurstellend.
Wegdek in midden- Italië net zo slecht als Wallonië ?
Zijn de wegen in Walloniē dan zo slecht dan? Er zitten wat rotwegen tussen maar het meeste is prima te doen. Dan zijn sommige streken in Duitsland een stuk erger.
Wij vonden het heel leuk fietsen (en lekker eten). We hadden wel brede banden (50+ mm), en een beetje steviger banden zijn ook niet verkeerd (mijn Compass Rat Trap Pass waren te kwetsbaar).