Met dat parapluutje bedoel je de starnut waarover in dit topic meerdere malen gesproken wordt?
Hoe kom ik aan een nieuw parapluutje? Bij de FM of levert Jens die mee bij de usb cap?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Met een grote accu heb je zoals op de site te lezen is 29 cm hoogte nodig in de stuurpen. Daar komt nog de ruimte voor een "starnut".
Het doosje komt hier vandaan. En dan de "100x68x50 with ears".Jurr schreef: ↑zo 04 dec, 2022 13:04Dat ziet er netjes uit zeg! Is het een bestaand iets, gerecycled van iets anders, 3D geprint?
Hoe het aan je fiets te bevestigen hangt vooral af van welke bagage je op welke manier eraan hangt. Bijvoorbeeld onder de stuurpen hangen, in/achter je stuurtas, in een bovenbuis/fueltank tasje... iets in die richting.
Zo hoeven de kabels niet al te lang te zijn en hangt 'ie toch hoog en droog.
Jens During vooral. Hij is de ontwikkelaar van deze geweldige lader voor een hele nette prijs.
Voor de bevestiging zou je kunnen kijken bij de diverse systemen om een mobieltje op het fietsstuur te monteren.Bronsky schreef: ↑zo 04 dec, 2022 14:28
@DaVinci, ik zoek meer iets wat zonder gereedschap te demonteren is zodat ik het ding 's avonds eenvoudig mee kan nemen in mijn tent. Zoiets maar ik vraag me af of die voldoende klemt, Bovendien zitten er scherpe randjes aan wat mijn grondzeil van de binnentent niet leuk zal vinden.
123.jpg
Nee, 6 volt wisselspanning. Omvormen naar gelijkspanning doet de Forumslader. Als je de foto bekijkt die ik in het bericht hierboven heb geplaatst zie je het staan (AC in en DC uit).
ok, blijkbaar kunnen uitgebreidere modellen dat? Zo ver was ik nog niet. Ik heb geen app of bluetooth of zo, dus deze telt geen kilometers. Ik neem aan dat de signaalvorm van de ingang altijd hetzelfde is, ongeacht of je de snellader van Jens of een trafo neemt (of de naafdynamo natuurlijk). Anders moet je even kijken op de site. Zie link die Marco hierboven plaatste: