Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je hoeft in Google Maps toch niet elke dag opnieuw toestemming te geven? Je kunt je locatie permanent met iemand delen.martinmack schreef: ↑wo 30 nov, 2022 07:01Beste,
Bestaat er een app of een apparaatje waarmee mijn ouders en vrienden mij live kunnen volgen(ook in Europa) waar ik ben? Nu moet ik elke keer elke dag via google maps toestemming verlenen. Dat is best wel omslachtig.
Groeten,
Martin
Een AirTag gaat juist niet werken, want alleen bedoeld voor de eigenaar om je spullen te tracen. Je moet ingelogd zijn in de gekoppelde iCloud account om het ding te zien.
Hoe werkt het met android?Flix schreef: ↑wo 30 nov, 2022 13:27Een AirTag gaat juist niet werken, want alleen bedoeld voor de eigenaar om je spullen te tracen. Je moet ingelogd zijn in de gekoppelde iCloud account om het ding te zien.
Maar verder wel: als je een iPhone of iPad (met GPS) bij je hebt, dan Locatie delen aanzetten bij betreffende contact en klaar. Ze zien je 'live' fietsen; erg leuk.
Je hebt gelijk; dat had ik erbij moeten vermelden: jammer genoeg werkt de 'Zoek mijn' service, waarin je ook je locatie deelt met anderen, alleen als de ontvanger ook een iPhone, iPad of Mac heeft.
Dat kan inderdaad, maar het tracken en delen gebeurt dan blijkbaar alleen realtime tijdens een activiteit, dus als je de Garmin op 'AAN' hebt staan: Wil je je locatie continu delen, dus ook buiten de activiteit, dan is voor Android gebruikers delen via Google handiger.