Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De renner is op het WK niet met z'n ploeg op pad maar met de bond, de KNWU. De KNWU heeft een veel kleiner budget dan de ploeg. Als ik de gazet mag geloven dan is een kwart van het complete jaarbudget van de bond dit jaar opgegaan aan het WK in Australië.
Zo zou ik het als ouder ook aanpakken. Dat het anders is gelopen zegt waarschijnlijk iets over de cultuur in Australië. Los daarvan is het tegenwoordig heel ongebruikelijk andermans kinderen een tik of zet te geven. Ik ga inmiddels ruim zestig jaar mee. Vroeger kon je zomaar een tik van een buurman krijgen als je kattenkwaad uithaalde.Brigitta schreef: ↑ma 26 sep, 2022 12:50Waar waren die ouders? Dat was mijn eerste vraag toen ik het hoorde.
Als ik mij zo had gedragen als 14 jarige in een hotel dan was er geen aangifte gedaan en was ik aan mijn oor mee gesleurd door mijn moeder of vader en had ik mijn excuses aan moeten bieden aan MVP!!! Daarna had ik een lesje van hun gekregen hoe gedraag ik mij in een hotel waar ook andere mensen logeren. Dat ik een schaafwondje zou hebben zouden mijn ouders zeggen eigen schuld!!! Daarna zou ik het lef niet meer hebben om mij te misdragen.
Laten we deze doorgeven aan de wielerbond.Met wildkamperen was dit niet gebeurd, gasten”. (Grap).
Ja, WK is natuurlijk ook een vorm van fietsreizen. Gewoon tentje naast de start, kan je gelijk uit je tent beginnen aan het WK[1], zo fris als een hoentje.
Disclaimer: is de feitelijkheid van het filmpje al aangetoond. Of is het in elkaar gezet door een paar grapjassen?Polling schreef: ↑di 27 sep, 2022 19:18Een soort van binnenshuis (binnenshotels) belletje trekken zonde bel. Naar verluid een geintje wat beide dames wel vaker uithaalden, wat wordt gestaafd door het filmen van de situatie. De reactie van VDP wordt daar niet minder dom van, maar in mijn ogen wel begrijpelijker. De ouders lagen in een kamer ernaast, het lijkt me stug dat die niks hebben gehoord.
Hoe hard mag men daar rijden?
Waarom ontbreekt ook hier zelfreflectie?