Hallo, ik ben op zoek naar een geschikte vakantiefiets, waarbij het wel nodig is dat iemand goed meekijkt om de fiets passend te maken. Een sportieve zit is voor mij niet haalbaar, bijvoorbeeld. Echt meedenken en een pasfiets in de winkel hebben, zijn wel een pre. Ik weet dat de Vakantiefietser bestaat en de uitspraken van tevreden klanten zijn lovend, maar de Vakantiefietser zit in Amsterdam. In principe geen probleem om daar eventueel een fiets aan te schaffen, maar hoe gaat het dan verder met onderhoud? Ik heb geen auto. Ik heb een fietsenmaker in de buurt voor het kleine, makkelijke en snelle werk, maar er is geen match tussen wat zij willen en kunnen en wat ik graag wil.
Zijn er misschien mensen op dit forum die op basis van hun eigen ervaring weten bij welke fietsenwinkel ik in een straal van 0 tot 50 kilometer van Helmond / Eindhoven goed terecht zou kunnen? Of andere ideeën hebben?
Zijn er misschien mensen op dit forum die op basis van hun eigen ervaring weten bij welke fietsenwinkel ik in een straal van 0 tot 50 kilometer van Helmond / Eindhoven goed terecht zou kunnen? Of andere ideeën hebben?