Mogelijk is deze planner al een keer onder de aandacht gebracht (variant natuurroute, bedoel ik dan specifiek). Afgelopen dagen een route gefietst die ik plande met de routeplanner met de optie 'natuurroute'. ik ben aangenaam verrast hoe weinig je dan in de buurt komt van grote wegen (alleen om een rivier of snelweg over te steken). ik werd wel over zandwegen en smalle paadjes geleid, maar dat was vooral leuk. Een aanrader om eens te proberen! Wat is Nederland toch mooi, zeker over kleine wegen.
Opmerkingen op basis van mijn beperkte aantal kilometers (ca 250):
- je rijdt 10-20% meer tot je bestemming dan wanneer je een optie als 'makkelijk doorfietsen' kiest;
- vergeet in deze tijden van lage waterstanden niet de optie 'veerpontjes vermijden' te gebruiken (inderdaad, dat werd omfietsen );
- Als je erg gehecht bent aan koffie met appelgebak bij een cafe/restaurant, dan is er geen zekerheid dat je daar veel mogelijkheden voor krijgt. Ook kan ik me niet herinneren dat ik door een dorp ben gekomen;
- Of via de site doen en dan de track naar je gps apparaat kopiëren, of de app zelf gebruiken via de telefoon.
Opmerkingen op basis van mijn beperkte aantal kilometers (ca 250):
- je rijdt 10-20% meer tot je bestemming dan wanneer je een optie als 'makkelijk doorfietsen' kiest;
- vergeet in deze tijden van lage waterstanden niet de optie 'veerpontjes vermijden' te gebruiken (inderdaad, dat werd omfietsen );
- Als je erg gehecht bent aan koffie met appelgebak bij een cafe/restaurant, dan is er geen zekerheid dat je daar veel mogelijkheden voor krijgt. Ook kan ik me niet herinneren dat ik door een dorp ben gekomen;
- Of via de site doen en dan de track naar je gps apparaat kopiëren, of de app zelf gebruiken via de telefoon.