Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben ook wat aan het "rondkijken", ik vind het gewicht van de tassen zelf toch wel een punt van aandacht. Als je niet oppast bestaat je bagage voor 20% uit "tas".Grandonneur schreef: ↑ma 18 jul, 2022 21:34Maak het niet onnodig ingewikkeld. Koop vijf tassen en ga lekker rijden. Kom je er vanzelf achter wat voor jou het beste past.
Om nog een idee te geven, dat is 1 gevulde bidon. Iemand in de zaal die ooit dacht potverdorie wat fietst het stroperig vandaag, laatst zonder die bidon ging het een stuk fijner?
En bij de classic zitten schouderbanden (zojuist gewogen op 40gram/stuk) en die kun je thuislaten althans ik gebruik ze nooit, en er zitten van die vakken in en die gebruik ik altijd. Dus ja city prima tas, doe mij maar de classic.
Je uitrusting 750 gram lichter krijgen door {wiewwiewwiew}minder{\} geld uit te geven, dat is toch geweldig? Op andere momenten betaal je goud geld voor iets lichters zoals bij een tent, of lijd je koude nachten zoals bij een slaapzak.Grandonneur schreef: ↑ma 25 jul, 2022 18:03Om nog een idee te geven, dat is 1 gevulde bidon. Iemand in de zaal die ooit dacht potverdorie wat fietst het stroperig vandaag, laatst zonder die bidon ging het een stuk fijner?
Klopt . Maar het stapelt zich wel op. Een onsje meer hier en een onsje meer daar en je bent aan het zeulen met een zwaar beladen fiets.Grandonneur schreef: ↑ma 25 jul, 2022 18:03Om nog een idee te geven, dat is 1 gevulde bidon. Iemand in de zaal die ooit dacht potverdorie wat fietst het stroperig vandaag, laatst zonder die bidon ging het een stuk fijner?