Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Op de eerste foto staat de M1 tussen haakjes: (M1), dat wil zeggen dan dit hier niet de M1 is, maar dat men straks een aansluiting met de M1 verwacht. De M-roads zijn in Engeland echte autosnelwegen and probihited for bicycles. Ik heb wel eens over Engelse vierbaanswegen gefietst, die niet als M werd aangeduid (dual carriageway). Ik moet nog ergens een dia van hebben._Peter_ schreef: ↑za 18 jun, 2022 22:40De M1 is dus zeg maar de A1 of A12 van GB, dat een idioot (ik kan het niet anders kwalificeren) het überhaupt in zijn hoofd haalt om daar een fietspad (hoe beroerd ook) neer te leggen zegt wel iets over de achterstand(en) die ze daar hebben in te halen, dan is het op onze vluchtstroken nog veiliger fietsen dan daar.
Er gaat voor mij iets troostends uit van deze Engelse foto's (die overigens alleen grappig zijn voor mensen met een behoorlijk ziek gevoel voor humor): er bestaan plaatsen waar de fietsinfrastructuur nog slechter is dan die in Vlaanderen. Hieraan kan zelfs de N10 tussen Begijnendijk en Lier niet tippen.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 19 jun, 2022 21:33Op de eerste foto staat de M1 tussen haakjes: (M1), dat wil zeggen dan dit hier niet de M1 is, maar dat men straks een aansluiting met de M1 verwacht. De M-roads zijn in Engeland echte autosnelwegen and probihited for bicycles. Ik heb wel eens over Engelse vierbaanswegen gefietst, die niet als M werd aangeduid (dual carriageway). Ik moet nog ergens een dia van hebben.
Nou. hier is de foto dan. Genomen op 5 juli 1984, het is de A14 even voorbij Newmarket, ik was op weg van Cambridge naar Great Yarmouth. Op de Engelse A-wegen mag er wel gefietst worden (groene wegwijzers). De M-wegen hebben daarentegen blauwe wegwijzersborden.
Hier is de locatie, natuurlijk meer vegetatie dan in 1984.... https://www.google.nl/maps/@52.2646637, ... 384!8i8192