door
Bart* » do 14 jul, 2022 22:59
Wim schreef: ↑do 14 jul, 2022 10:38
Ik vroeg me af of er hier al wat ervaringen zijn, en of mensen problemen hebben gehad.
Ik heb twee weken geleden de Frontlinie naar Basel gefietst. In totaal een keer of zeven op een Franse camping gestaan. Ze bestonden allemaal nog, overal was ik welkom. Ook op de camping in Havrincourt. Die biedt geen plaats aan trekkers, maar ik mocht m'n tent in het grasveld tegenover het huis van de eigenaar opzetten. Toen ik een beetje sip keek vanwege het ontbreken van de douche, mocht ik zelfs gebruikmaken van hun privé-sanitair
Wel viel me op dat ik vaak een van de weinige gasten was. In Autry was ik zelfs helemaal alleen. Met werkende douches. Het geld voor de overnachting heb ik maar in de brievenbus geduwd. Ik vroeg me wel af hoe ze zo'n camping voor €3,- per nacht draaiende kunnen houden.
De eerste avond wilde ik op de camping van Diksmuide (België, dus niet helemaal je vraag) overnachten, maar die was verdacht rustig. Bijna geen gasten, bladeren in de wasbak. Dus maar snel doorgefietst naar de fijne camping in Ieper.