Hoi Martin,
Vorig jaar ben ik met mijn vriendin op fietsvakantie geweest naar Noorwegen; met vliegtuig vanuit Hahn(Dui) naar Oslo. Al jaren verstop ik de dozen ergens op het vliegveldterrein. Nog geen enkele keer gehad dat deze bij vertrek weg waren.
Onze verstop plaats in Oslo:
Als je de terminalhal uitloopt van het vliegveld zie je aan je linkerhand een parkeergarage. De parkeergarage heeft meerdere verdiepingen. In de parkeergarage onder de schuine oprijlaan naar de eerste verdieping had ik onze dozen verstopt; lekker droog en vlakbij waar je ze nodig hebt.
Het is ff een gokje, maar goed op avontuur ga je toch al. En als je ermee rekening houdt dat ze weg kunnen zijn door bijv. als backup een VK-hoes mee te nemen, dan zit je helemaal gebakken; eventueel een beetje luchtkussentjesfoliefolie erbij een klaar is kees.
Succes en veel plezier in het supermooie Noorwegen.
Gert-Jan
. We zijn geland op
Hallo, we gaan binnenkort fietsen in noorwegen voor de heenreis voorzie ik geen problemen met het inpakken in fietsdozen. maar vanuit oslo kan ik maar geen informatie krijgen. Heeft iemand ervaring met het krijgen van fietsdozen in oslo? bvd