Niet gedacht dat daar geen Streetview voorhanden is
Maar WillemT, je hebt het toch goed! De foto is van 18 augustus 2018. De volgende is voor jou.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik wat later Tijdens het Wereldfietser Pinksterweekend in 2016. We streken toen neer op het leuke terrein van camping De Challes in Stavelot. Alweer meer dan zes jaar geleden, wat gaat de tijd schrikbarend snel! Pluk de dag en wacht niet te lang met die mooie grote fietstochtMartin E. van Doornik schreef: ↑ma 27 jun, 2022 23:45Toevallig heb ik in 1971 hier langs gefietst: Trois-Ponts, België.
https://www.google.nl/maps/@50.3754965, ... 384!8i8192
Off topic: geen transportschade aan je fiets gehad? Ik zou vandaag de dag toch wel wat huiverig zijn, zeker bij een vlucht waarbij je moet overstappen en de bagage snel van het ene naar het andere vliegtuig moet worden gebracht.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 28 jun, 2022 19:43Ik heb totaal negen keer in Amerika gefietst en daardoor heel wat binnenlandse vluchten meegemaakt.
Zestig keer gevlogen met fiets mee aan boord, ook in toestellen van Russische makelij. Maar twee keer lichte schade: van m'n Raleigh (met metalen kettingkast) was een rond deksel rondom de rechter trapper verdwenen op Washington National Airport (die tegenover het Pentagon) in 1974 en een gebroken liggend stangetje van het voorspatbord naar de voorvork van de gele Giant na een vlucht uit het Italiaanse Pisa in 2006. Verder alles in orde, nooit andere schade meegemaakt.WillemT schreef: ↑di 28 jun, 2022 21:00Off topic: geen transportschade aan je fiets gehad? Ik zou vandaag de dag toch wel wat huiverig zijn, zeker bij een vlucht waarbij je moet overstappen en de bagage snel van het ene naar het andere vliegtuig moet worden gebracht.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 28 jun, 2022 19:43Ik heb totaal negen keer in Amerika gefietst en daardoor heel wat binnenlandse vluchten meegemaakt.