Begraafplaats. Toen bleek dat het eiland best groot was werd het simpel. Een blik op de satellietfoto van de juiste begraafplaats was genoeg.
Volgende. Waar sta ik?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Begraafplaats. Toen bleek dat het eiland best groot was werd het simpel. Een blik op de satellietfoto van de juiste begraafplaats was genoeg.
Even een tussenstand in de zoektocht naar de eeuwige roem.Leon schreef: ↑ma 20 jun, 2022 09:03# Graffity verwijderd?JandeFietser schreef: ↑ma 20 jun, 2022 08:40Ik heb van het weekend een stuk van de maasroute gereden vanaf Venlo tot onder Maastricht, heb de pijler daar niet gezien.
# Niet gekeken?
# Mistig? Je blijft wel minimaal een paar honderd meter van de kant van de grafitty af.
# Verkeerde Maasroute gefietst? Als ik even google zie ik irritant veel verschillende Maasroutes op irritant veel websites.
Dan zou ik de Klarälvsbanan langs moeten lopen in de omgeving van TutemoMartin E. van Doornik schreef: ↑ma 20 jun, 2022 20:02Onderstaande foto is langs een mooie fietsroute genomen en dat fraaie huis is ook te vinden op Streetview.
Maar waar?
En: ben je er al langs gelopen? Bij deze raadplaat is alle hoop op jou gevestigd.WillemT schreef: ↑do 23 jun, 2022 12:21Dan zou ik de Klarälvsbanan langs moeten lopen in de omgeving van TutemoMartin E. van Doornik schreef: ↑ma 20 jun, 2022 20:02Onderstaande foto is langs een mooie fietsroute genomen en dat fraaie huis is ook te vinden op Streetview.
Maar waar?