![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bedankt iedereen voor het meedenken en aanreiken van de andere alternatieven!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Geen idee. Bedankt voor je zorg. Zo'n wasrek wordt m inderdaad niet.
Nou kennen we je fiets niet, maar ik zou vermoeden dat je helemaal geen stuurpen hebt.
Dank je. Er zit inderdaad een aheadset op de Santos. Toch maar voor de oplossing van een alu-stuur gekozen.Grandonneur schreef: ↑vr 10 jun, 2022 08:36Nou kennen we je fiets niet, maar ik zou vermoeden dat je helemaal geen stuurpen hebt.
Althans niet in de traditionele vorm, als in het voorbeeld van de adapter. Ik denk dat je een aheadset (excusez le mot het Engels) hebt, waarbij stuurpen wordt begrepen als de horizontale voorbouw tussen vorkbuis en stuur.
Iets klemmen rond de spacers van de vorkbuis is niet meteen een aantrekkelijke gedachte.
Hij staat op het Raad Plaatje van vandaag:SloW schreef: ↑wo 08 jun, 2022 12:52Nu ben ik wel heel erg benieuwd!Leon schreef: ↑wo 08 jun, 2022 12:34Het aantal keren dat om een foto gevraagd zal worden ter verduidelijking zal er niet door afnemen.
Zelf heb ik een extra large top opening back swing low mount handlebar/saddle bag, die groter is dan de meeste stuurrollen. Het mooiste is dat ik er dan bij stuurmontage alsnog een stuurrol bij kan zetten. Daar moet ik eens een foto van maken.![]()