Dat kan meevallen, afhankelijk van het merk misschien. Ik heb hier op het plat dak, in zon en regen, een stukje met een probleem dat ik met ducktape gerepareerd heb. Het heeft vorig jaar al de hele zomer gehouden. Daarna is het spul verhard.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat kan meevallen, afhankelijk van het merk misschien. Ik heb hier op het plat dak, in zon en regen, een stukje met een probleem dat ik met ducktape gerepareerd heb. Het heeft vorig jaar al de hele zomer gehouden. Daarna is het spul verhard.
Dit is wel handig, met verwijderbare achterkant.eindgebruiker schreef: ↑zo 18 jul, 2021 12:23Plat ducttape is standaard te koop, o.a.
https://www.coghlans.com/handy-duct-tape-0661
Ik heb laatst diverse tassen zien hangen daar. Als ze op je fiets passen zijn ze denk ik behoorlijk veel waar voor je geld. Even een setje tassen kopen voor een goedkope eerste (probeer?) fietsvakantie is bij de gerenommeerde merken immers geen leuke bezigheid meer.Shorttrack schreef: ↑ma 30 mei, 2022 23:47Klopt het dat er ondertussen een nieuw model te koop is bij de Decathlon? Er zit precies ook een iets geavanceerder ophangsysteem op.
Het voorlaatste bericht helpt je misschien...Shorttrack schreef: ↑ma 30 mei, 2022 23:47Klopt het dat er ondertussen een nieuw model te koop is bij de Decathlon? Er zit precies ook een iets geavanceerder ophangsysteem op.
Nee,
Die zit in elk geval goed binnen bereik.
Bij welke winkel je ook langs gaat, bericht ze even ruim van tevoren. Best kans dat zo'n handgespaakt wiel niet zomaar op voorraad ligt maar eerst daadwerkelijk met de hand gespaakt moet worden
Looking good!