Deze fiets staat te veel stil en mag weg bij een goed bod
In 2003 monteert Koga voor het eerst een Rohloff-naaf.
Fiets is zeer goed onderhouden.
Prijs indicatie €. 800 a €. 1.000 euro.
Alleen een nieuwe Rohloff-naaf kost al gauw €. 1.000,-- a € 1.300,--
Voor de schade onder sub 1 heb ik destijds een vergoeding gehad van de reisverzekering ad €. 250,--
Dat bedrag is reeds in de prijs-indicatie verwerk.
Graag contact via een Privebericht
Wil je de fiets zien of een testritje maken, geen enkel probleem. Staat in Hoogkarspel.
Nieuw gekocht.
Maat 57 is / was destijds grootste maat. Ik ben zelf 1,85.
Vele km mee gereden in binnen- en buitenland.
Verende voorvork
Geveerde zadelpen
Schijfremmen magura
1. Fiets heeft in 2011 bij bagage-afhandeling op Schiphol breuk opgelopen aan hulpstuk ter bevestiging van low-rack
aan voorvork. Dit is opgelost met een wormschroef of slangklem.
Klint gek, maar daarmee is de bevestiging zelfs sterker.
2. Aan/op het low-rack een bagagedrager aangebracht.
3. Tijdens fietstocht in Denemarken bij het spannen van een paar spaken is een spaak door velg getrokken.
Hier is een door Vittorio Heerhugowaard een nieuw gevlochten velg ingebouwd.
4. Enkele jaren geleden de Rohloff shifter vervangen voor een verbeterde versie. Deze draait zeer soepel.
5. 5-gaats Crankstel vervangen voor 4-gaats om een kleiner kettingblad (34-104) te kunnen monteren.
Vervangen crankstel verkocht. Ik heb nog een extra kettingblad (42-104) en een extra tandwiel 19t
6. extra voorzien van kettingspanner
Alles over deze fiets is zoals bekend op internet terug te vinden in de Koga brochure 2003
In 2003 monteert Koga voor het eerst een Rohloff-naaf.
Fiets is zeer goed onderhouden.
Prijs indicatie €. 800 a €. 1.000 euro.
Alleen een nieuwe Rohloff-naaf kost al gauw €. 1.000,-- a € 1.300,--
Voor de schade onder sub 1 heb ik destijds een vergoeding gehad van de reisverzekering ad €. 250,--
Dat bedrag is reeds in de prijs-indicatie verwerk.
Graag contact via een Privebericht
Wil je de fiets zien of een testritje maken, geen enkel probleem. Staat in Hoogkarspel.
Nieuw gekocht.
Maat 57 is / was destijds grootste maat. Ik ben zelf 1,85.
Vele km mee gereden in binnen- en buitenland.
Verende voorvork
Geveerde zadelpen
Schijfremmen magura
1. Fiets heeft in 2011 bij bagage-afhandeling op Schiphol breuk opgelopen aan hulpstuk ter bevestiging van low-rack
aan voorvork. Dit is opgelost met een wormschroef of slangklem.
Klint gek, maar daarmee is de bevestiging zelfs sterker.
2. Aan/op het low-rack een bagagedrager aangebracht.
3. Tijdens fietstocht in Denemarken bij het spannen van een paar spaken is een spaak door velg getrokken.
Hier is een door Vittorio Heerhugowaard een nieuw gevlochten velg ingebouwd.
4. Enkele jaren geleden de Rohloff shifter vervangen voor een verbeterde versie. Deze draait zeer soepel.
5. 5-gaats Crankstel vervangen voor 4-gaats om een kleiner kettingblad (34-104) te kunnen monteren.
Vervangen crankstel verkocht. Ik heb nog een extra kettingblad (42-104) en een extra tandwiel 19t
6. extra voorzien van kettingspanner
Alles over deze fiets is zoals bekend op internet terug te vinden in de Koga brochure 2003