Tel daarbij op een losse Idworx wielset met Son en Onyx naven, titanium voordrager en de rest van de onderdelen, dan telt het vanzelf op. Custom opbouwen is fijn maar doorgaans ook een stuk duur(der).
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tel daarbij op een losse Idworx wielset met Son en Onyx naven, titanium voordrager en de rest van de onderdelen, dan telt het vanzelf op. Custom opbouwen is fijn maar doorgaans ook een stuk duur(der).
De verkoper weet dat wel. Als je het hem vraagt en zegt dat de specificaties hier dan op het forum komen te staan dan deelt hij het misschien wel met je? (-:
Mij niet, als je per onderdeel een fiets als bike nerd gaat benaderen tot in de nerdy details dan is 5500 euro aan Europese consumentennieuwprijzen halen niet zo lastig.
Als de verkoper de fiets gekregen zou hebben dan mag 'ie 'm alleen maar doneren aan een goed doel? En wat als 'ie 'm gewonnen zou hebben bij de cryptogram in de krant?Velotraumer schreef: ↑zo 27 feb, 2022 10:10Maar is de ‘nieuwprijs’ ook echt de prijs die verkoper betaald heeft? Of is het een berekende prijs op basis van wanneer alle onderdelen nieuw worden aangeschaft?
Dat is na de eerste kilometers precies wat de hele fiets nu isVelotraumer schreef: ↑zo 27 feb, 2022 10:10En hier en daar een tweedehands doch goed uitziend onderdeeltje erop misschien?
Dat heeft hij gedaan, kijk de links maar eens na. Alle collega's zeiden dat hij een Rohloffnaaf moest nemen...
Alleen te gebruiken bij windkracht 2 of minderLeon schreef: ↑ma 28 feb, 2022 11:41Fiets met zonnepaneel. Dat zie je niet elke dag.
https://www.2dehands.be/v/fietsen-en-br ... onnepaneel
Denk ik ook, wil op "ezelpaadjes" rijden met een vaste voorvork.....zwerfkat schreef: ↑za 26 feb, 2022 21:50Nu ken ik de persoon in kwestie niet, maar op basis van het verhaal in het vakantiefietser artikel vind ik de keuze voor de Koga ook wel een aparte. Misschien was hij beter af geweest met een (echte) offroad fiets als uitgangspunt in plaats van andersom. In ieder geval een prijzig verhaal, maar een mooie kans voor een ander. Bedragen per kilometer kun je bij een prijzige fiets maar beter niet uitrekenen, dat kan het eerste decennium alleen maar tegenvallen
Dat gaat op zich prima mits je je rijstijl aanpast en je genoegen neemt met wat minder comfort. Sterkte van de vork zou ik me niet druk over maken, mountainbiken doe ik ook al jaren met een vaste vork (op trails waar de meeste fietsers met flinke veerweg rondrijden). Waar ik op doelde is dat je met een geschikte vakantiefiets prima (en ook serieus) offroad kunt rijden, maar je je wel bewust moet zijn van de beperkingen die het heeft in vergelijking met een fiets die op een specifiek doel is toegesneden. Een 'do-it-all' fiets is geen fiets die overal in uitblinkt maar een fiets die compromissen bevat waardoor je afhankelijk van de daarbij gemaakte keuzes bijna overal behoorlijk tot goed uit de voeten kunt. Dat kan een bewuste keuze zijn, maar ik heb ik mijn omgeving ook een aantal keren gezien dat iemand zich toch gaat storen aan bepaalde trade-offs, omdat ze een fiets in de praktijk toch vooral voor een enkel doel gebruiken.